همشهری آنلاین: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدرضا جوادی یگانه را به عنوان رئیس جدید پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منصوب کرد.

به گزارش ایرنا، علي جنتي در حكم انتصاب رئیس جدید پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات بر برقراری ارتباط علمی با نیروهای متخصص، خلاق و انجام طرح‌های پژوهشی در زمینه فرهنگ، هنر و ارتباطات با همکاری مؤسسات و جوامع علمی و پژوهشی داخلی و خارج از کشور تأكيد كرده است.

محمدرضا جوادي يگانه، دانشيار گروه جامعه شناسي دانشگاه تهران است و بر اساس شرح منتشر شده در وب سايت شخصي وي، حوزه‌هايي نظير جامعه‌شناسي تاريخي، هويت و شخصيت ايراني، جامعه‌شناسي ادبيات و خواندن و بازاريابي اجتماعي از جمله علايق پژوهشي اين عضو هيات علمي دانشگاه محسوب مي‌شود.

پیش از یحیی طالبیان رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات بود.

طبق گزارش پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، مراسم معارفه دكتر محمدرضا جوادي يگانه رئيس جديد پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با حضور دكتر محمدمهدي مظاهري مشاور ارشد وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و دكتر سيد ضياء هاشمي معاون فرهنگي وزير علوم، تحقيقات و فناوري،‌ برگزار شد.

دكتر مظاهري در اين مراسم، رئيس جديد پژوهشگاه فرهنگ،‌ هنر و ارتباطات را فردي دانشگاهي، جامعه‌‍شناس و صاحبنظر در حوزه فرهنگي معرفي كرد و با توجه به جايگاه ويژه پژوهشگاه خواستار توجه دكتر جوادي يگانه به ارتقاي اين مجموعه از وضعيت فعلي به وضعيت مطلوب شدند.

توجه به آينده‌پژوهي، ارتباط بيشتر با دانشگاه‌ها و ديگر پژوهشگاه‌ها، توجه به حضور دانشجويان دكتري پژوهش‌محور، توجه به ساختار پژوهشگاه، اهتمام به موضوع اقتصاد و فرهنگ، حضور نيروهاي هيات علمي تمام وقت از جمله نكاتي بود كه از سوي دكتر مظاهري مورد تاكيد قرار گرفت.

کد خبر 271306

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha