یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۷
۰ نفر

گروه ادب و هنر: در پی درج اظهار نظرهای مشاور هنری رئیس‌جمهوری، هفته گذشته به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فارس، جواد شمقدری توضیحی ارسال کرده که در پی می‌آید.

در این توضیح اصل خبر نامه گلایه‌آمیز رئیس جمهوری به مشاور  هنری خود، تکذیب نشده است.

***

پایگاه های داخلی دشمنان انقلاب اسلامی، عملیات پیچیده ای را در عرصه های سیاسی و تبلیغاتی با هدف مختل کردن حرکت شتابان و غرورآفرین دولت نهم آغاز کرده اند و در چارچوب جنگ روانی و کودتای نرم، به جعل خبر و نشر آن در مجاری ارتباط جمعی کشور، تحریف سخنان مقامات و مسئولان و القاء شبهه و تردید در اذهان و افکار عمومی روی آورده اند.

خردمندانه نیست که اقدامات در دست انجام پایگاه های دشمن، فاقد سناریو و طراحی های از پیش تعیین شده فرض شود. ترویج بدبینی، دلسردی و سوء تفاهم در جامعه، تخریب مسئولان، حاشیه سازی های هدفمند برای گرفتن فرصت کار و تلاش از خدمتگزاران، حتماً براساس یک طراحی حساب شده ‌ دنبال می شود.

نمونه ای از این اقدامات هدفمند، هفته گذشته با تحریف و قلب واقعیت مربوط به سخنان اینجانب در برنامه «مردم ایران اسلام» بازتاب یافت و جریان سازی حرفه ای، مطلب دروغ و بی اساسی را به اینجانب نسبت دادند که متأسفانه همین مطلب کذب مبنای تحلیل ها و یادداشت های رسانه ای نیز قرار گرفت.

آقای صفارهرندی همان طور که خودشان گفته اند افتخارشان این است که مرید احمدی نژاد هستند و همین باور بود که باعث شد به پشتوانه رأی هیئت اسلامی هنرمندان، انجمن فیلمسازان مستقل ایران و انجمن قلم با طیب خاطر و اطمینان، وی را به رئیس جمهوری محترم برای مقام وزارت ارشاد معرفی نماییم.

حضور در مصاحبه های زنده تلفنی و برگزاری جلسات تخصصی و بحث های متوالی در امور سینمایی با این هدف است که انتظار داریم آقای صفارهرندی به رسالت تاریخی و فرصت طلایی ایجاد شده توسط دولت نهم توجه ویژه بنمایند و در این تحول اساسی متناسب با اهداف انقلاب اسلامی ورود نمایند.

در هیاهو و تیترهای درشت برخی روزنامه ها که هدف شان تخریب یاران دولت اسلامی است، حق آن بود که سکوت و صبر پیشه کنیم که کظم غیض و فرونشاندن خشم، توصیه بزرگان است.

بنده به عنوان مشاور هنری رئیس جمهوری و نه سخنگوی ایشان، هرگونه اسائه ادب و توهین به مسئولان کشور را اقدامی زشت، مردود و محکوم می دانم و مصرانه از رئیس محترم دفتر رئیس جمهوری، جناب آقای دکتر شیخ الاسلامی و معاونت محترم حقوقی و امور مجلس رئیس جمهوری، جناب حجت الاسلام دکتر موسوی درخواست می کنم تا اقدامات قانونی را برای پیگرد قضایی عوامل و عناصری که در انتشار بخش هایی از نامه خیلی محرمانه رئیس جمهوری که از اسناد طبقه بندی شده دولتی است، نقش داشتند به انجام برسانند.

همچنین اقدامات اداری لازم برای برخورد قانونی با جریان سازان حرفه ای که به تحریف سخنان اینجانب، دروغ پردازی، فریب مسئولان و ایجاد تشویش در اذهان مردم پرداختند، صورت دهند.

کد خبر 27194

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز