مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵
۰ نفر

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از افتتاح «گنبد مینا» بزرگ‌ترین آسمان نمای خاورمیانه در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد خبر داد.

gonbad mina

اردشير نوريان ضمن بيان اين مطلب خاطرنشان كرد: مركزعلم و آسمان نماي گنبدمينا يكي از شاخص‌ترين پروژه‌هاي مديريت شهري در پايتخت است كه با تلاشي چند ساله روز دوشنبه‌آينده با حضور شهردار تهران و مقامات كشوري افتتاح خواهد شد. وي با اشاره به ويژگي‌هاي گنبد‌مينا يادآور شد:

اين مجموعه يك فضاي علمي، فرهنگي و تفريحي با تكنولوژي بسيار پيشرفته است كه در آن فيلم‌هاي چند بعدي، مدل‌هاي علمي، آخرين دستاوردهاي علمي كشور و دنيا در حوزه نجوم، هوا فضا و ساير علوم‌پايه به نمايش درخواهد آمد.

مديرعامل شركت نوسازي عباس آباد تصريح كرد: گنبد مينا به لحاظ تكنولوژي و معيارهاي كمي و كيفي در سطح خاورميانه بي‌نظير و در رديف نمونه‌هاي برتر جهان است كه با 1800متربع مساحت، سالن نمايش بسيار پيشرفته كره‌اي شكل با ظرفيت 150نفر و ديواره‌هاي نمايش ديجيتال و ويترين‌هاي نمايش آثار علمي، فضايي شگفت انگيز را ايجاد كرده است.

به گفته نوريان، گنبدمينا در منطقه فرهنگي و گردشگري عباس آباد كانون حضور و فعاليت جامعه دانشگاهي و نخبگان علمي كشور است و تاكنون نيز سازمان‌ها و نهاد‌هاي علمي كشور نظير سازمان هوافضا، موزه علم و مراكز دانشگاهي كشور در زمينه توليد محتواي علمي و آموزشي همكاري تنگاتنگي را داشته‌اند.

کد خبر 273744

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha