همشهری آنلاین: تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پرتغال مقابل تیم استوریل به پیروزی دو بر صفر رسید.

Iran-Storil

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی کشورمان که به منظور اردویي تدارکاتی و برگزاری دو دیدار دوستانه به پرتغال سفر کرده است، اولین دیدار دوستانه خود را برابر تیم استوریل در وزشگاه آمور که ورزشگاه خانگی این تیم است برگزار کرد و در پایان با نتیجه دو بر صفر به برتري رسيد.

تیم استوریل با تمامی بازیکنان اصلی خود که مهم‌ترین آنها کلیر برزیلی و همچنین دروزاه بان این تیم، که دروزاه‌بان تیم ملی لهستان است به مصاف تیم ایران آمد. نیمه اول این دیدار، دو تیم بدون گل به رختکن رفتند.

تیم ملی ایران در نیمه اول با بازیکنان اصلی خود علیرضا حقیقی، وریا غفوری، امیرحسین صادقی، هاشم بیك‌زاده، احسان حاج صفی، جواد نکونام، امید ابراهیمی، وحید امیری، اشکان دژاگه، کریم انصاری‌فرد و رضا قوچان‌نژاد به ميدان رفت.

کی‌روش در این دیدار از هر سه دروزاه‌بان خود استفاده کرد. علیرضا حقیقی تا دقیقه 30، محسن فروزان از دقیقه 30 تا دقیقه 60 و علیرضا بیراوند 30 دقیقه پایانی بازی درون دروازه ایران قرار گرفتند.

نیمه دوم ترکیب تیم ملی کاملا تغییر کرد. مهرداد پولادی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، احمد عبداله‌زاده، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، سروش رفیعی، سردار آزمون و مرتضی پوعلی‌گنجی وارد زمین مسابقه شدند.

نیمه اول شرایط هر دو تیم پایاپای و برابر بود ولی در نیمه دوم شرایط کاملا تغییر کرد و تیم ملی با قدرت بیشتری ظاهر شد و توانست با قاطعیت پیروز این میدان شود.

تیم استوریل در فصل گذشته در مسابقات خوب ظاهر شده بود و در این فصل در مسابقات یوفا کاپ حضور دارد. بازیکنان این تیم برزیلی، لهستانی و پرتغالی هستند.

گفتنی است دومین دیدار دوستانه تیم ملی ایران روز سه‌شنبه 22 مهرماه برابر تیم بنفیکا خواهد بود.

کد خبر 274499

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha