همشهری آنلاین: مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز پدر روزنامه‌نگاری آنلاین معلمی است که از رشته خود رانده شده و جایی در دانشکده روزنامه‌نگاری برای وی درنظر گرفته نشده است، گفت: یونس شکرخواه ذخیره ماندگاری از روزنامه‌نگاری تخصصی را به یادگار گذاشت.

شکرخواه - آشنا

به گزارش فارس، حسام‌الدین آشنا امروز در یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران که در محل هتل المپیک برگزار شد، اظهار داشت: یونس شکرخواه عین ارتباطات است، به این معنا که ارتباط‌ گری را برای خود درونی کرده است.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در ادامه افزود: ایجاد ارتباط، تأثیرگذاری در ارتباط و تلاش پیگیرانه برای تأثیرپذیری ارتباط ویژگی یک انسان ارتباط گر فعال است.

وی با اعلام اینکه شناخت بنده از یونس شکرخواه صرفاً در چارچوب جلسات کاری بوده است، ادامه داد: آنچه در مجموع 20 سال ارتباط کاری از شکرخواه دریافت کرده‌ام، مواجهه با یک فرد بسیار یادگیرنده است.

مشاور فرهنگی رئیس جمهور گفت: تلاش برای تبدیل تهدید به فرصت در هر شرایط ممکن بسیار کار دشواری است.

آشنا با بیان اینکه یونس شکرخواه را بسیاری از اهالی و خانواده رسانه و ارتباطات از روزنامه کیهان می‌شناسند، گفت: شکرخواه تا لحظه‌ای که امکان حضور در کیهان را داشت، این حضور را حفظ کرد و ذخیره ماندگار از روزنامه‌نگاری تخصصی را به یادگار گذاشت.

وی با اشاره به فعالیت شکرخواه در جام جم آنلاین ادامه داد: شکرخواه زمانی به جام جم آنلاین آمد که روزنامه‌نگاری آنلاین یک آرزو محسوب می‌شد و در آن الگویی درست برای روزنامه‌نگاری در ایران ارائه داد.

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه امروز بنیانگذار روزنامه‌نگاری آنلاین معلمی است که از رشته خود رانده شده است، ادامه داد: هم‌اکنون از پدر روزنامه‌نگاری آنلاین تجلیل می‌شود در حالی که در دانشکده روزنامه‌نگاری جایی برای او نیست.

وی متذکر شد: این جفا را به کجا باید برد که یونس شکرخواه در دانشگاه علامه نیست و دیگرانی که هستند احساس بودن نمی‌کنند.

آشنا قدردانی از استادان را وظیفه اصلی انجمن‌های حرفه ای عنوان کرد و گفت: قدرشناسی واقعی توجه به دغدغه‌های این استادان و کمک به نسل آتی است تا از نسل قبل خود تا می‌توانند بیاموزند.

کد خبر 275217

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha