همشهری آنلاین: معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: دانشگاه قرآن و حدیث و اداره اطلاعات استان قم میزبان سه شهید گمنام خواهد شد.

شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی که در جلسه هماهنگی تشییع و تدفین پیکرهای سه شهید گمنام در این استان توضیح داد: یقینا حضور شهدا در محافل عزاداری سیدالشهدا(ع) و برگزاری مراسم تشییع و تدفین روح و جان تازه ای به عزاداری سیدالشهدا(ع) خواهد بخشید. شهدای بزرگوار فرزندان عاشورایی این ملت بزرگ هستند که در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و بر گرفته از نهضت عاشورا، گام برداشته و ولایت‌پذیری و حرکت در مسیر مکتب حسینی(ع) را با اهداء جان خود عملا به اثبات رساندند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تشییع سه شهید گمنام امروز (جمعه) پس اقامه نماز برگزار خواهد شد و مراسم خاکسپاری پیکرهای دو شهید گمنام، ساعت 10 صبح روز شنبه دهم آبان از محل ورودی اصلی دانشگاه قرآن و حدیث، انتهای شهرک جهاد به سمت محل خاکسپاری در همین دانشگاه برگزار خواهد شد. مزار سومین شهید گمنام دیگر نیز در محل اداره کل اطلاعات استان، زیارتگاه عاشقان شهدا و سربازان گمنام امام زمان(عج) خواهد بود.

کد خبر 276449

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha