پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشهدالرضا در سالروز شهادت زین العابدین حضرت علی ابن الحسین (ع) به سوگ نشسته است.

آستان ملکوتی رضوی که همچنان سیاهپوش ایام شهادت سرورو سالار شهیدان و قهرمانان کربلاست مملو از حضور شیفتگان اهل بیت و عصمت و طهارت (ع) شده است که در شهادت مولای ساجدان و امام عارفان حضرت سجاد (ع) به عزا نشسته‌اند.
به همین مناسبت امروز و امشب ویژه برنامه‌هایی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود .

معاون تبلیغات و ارتیاطات اسلامی آستان قدس رضوی امروز به خبرنگار ما گفت: ویژه برنامه سالروز شهادت امام سجاد (ع)از ساعت 9 و 30 دقیقه امروز تا نماز ظهر در رواق امام خمینی حرم رضوی برگزار می شود و سخنرانی حجت الاسلام محمد رضایی تهرانی، مرثیه خوانی و عزاداری ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از برنامه های این مراسم است .

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی افزود :به همین مناسبت عصر امروز نیز مراسم عزاداری و ذکر مصیبت سالروز شهادت امام سجاد (ع) از ساعت 15 و 45 دقیقه در رواق امام خمینی با مرثیه خوانی حاج کاظم ذوقیان و سخنرانی حجت‌الاسلام حسین حائری برگزار می‌شود .

او گفت: مراسم شام غریبان امام سجاد(ع) نیزامشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مّقری در رواق امام خمینی حرم رضوی برگزار می‌شود.

قرائت زیارات امین الله و عاشورا و دعای پرفیض کمیل و همچنین مرثیه خوانی و عزاداری ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از برنامه های این مراسم است.

به همین مناسبت دیشب هم در شب شهادت امام سجاد مراسم ویزه عزاداری در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

کد خبر 276975

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha