همشهری آنلاین: امیر عابدینی درخصوص نتیجه دربی پایتخت گفت: کفه ترازو به نفع استقلال است اما اگر تنها ۷ بازیکن پرسپولیس ۳۵ درصد درخشان در زمان بازیگری‌اش باشند، استقلال را می‌بریم.

امیر عابدینی

امیر عابدینی در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: در چند سال اخیر باشگاه استقلال نسبت به پرسپولیس شرایط بهتری داشته و کفه ترازو به نفع آبی ها بوده است چون استقلال یک مدیریت با ثبات داشته و در بخش مربی و بازیکن کمتر تغییر داشته است و فکر می‌کنم نظام باشگاهداری استقلال بهتر از پرسپولیس بوده است.

وی افزود: ما در پرسپولیس در سال‌های اخیر مشکلات زیادی داشته‌ایم و تغییرات زیادی هم در مدیریت و مربی و بازیکن داشته‌ایم. مردم الان از این دو تیم توقع دارند که بدون توجه به حرف و حدیث‌ها و حاشیه‌ها در زمین فوتبالی را به نمایش بگذارند که درخور نام دو تیم بزرگ باشد و این دو تیم اگر حاشیه‌ها را کنار بگذارند بیشترین نفرات را در تیم ملی خواهند داشت. مهم نیست کدام تیم برنده دربی می‌شود و فقط خوب بازی کنند چون مردم یواش یواش باور می‌کنند که فوتبال دارد می‌میرد.

عابدینی در پایان گفت: کفه ترازو به نفع استقلال است اما اگر تنها 7 بازیکن پرسپولیس 35 درصد حمید درخشان در زمان بازیگری اش باشند استقلال را می‌بریم. اگر هم 35 درصد درخشان نیستند حداقل حرمت او رانگه دارند و به درخشان احترام بگذارند.

 

کد خبر 277764

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha