همشهری آنلاین: هتل برودوی بلکپول (Broadway Hotel) روز چهارشنبه و پس از اینکه از یک زوج به خاطر ارسال نظر منفی در سایت رتبه‌دهی اینترنتی TripAdvisor پول بیشتری گرفت، نقل محافل صنعت هتلداری انگلیس شد.

TripAdvisor

خبرگزاري آلمان از لندن گزارش داد، توني جنکينسون و همسرش يان متوجه شدند از کارت اعتباري‌شان 100 پوند (156 دلار) و پس از آنکه گفتند اتاق‌شان در تفرجگاه ساحلي انگليس "کلبه متعفن فاسد" است، کسر شده است.

اين زوج تلاش دارند از طريق يک ديده‌بان تجاري پول‌شان را پس بگيرند، زيرا اين شارژ را غيرقانوني مي‌دانند.

پيشاپيش به آنها هشدار داده شده بود که بابت ارسال نظرات منفي جريمه مي‌شوند.

برودوي که به تماس‌هاي تلفني پاسخ نمي‌دهد، به مهمانان خود هشدار مي‌دهد که بابت "هر نظر بدي که روي هر پايگاه اينترنتي درج کنند" شارژ دريافت مي‌کند.

جنکينسون‌ها در اين ابراز سرخوردگي از اين هتل تنها نيستند، به طوري که ديگران هم در نظرات ارسالي خود گفته‌اند برودوي شايسته جايگاه 858 از 894 در ميان محل‌هاي اسکان مسافران در بلکپول است.

اليسون هفته گذشته روي TripAdvisor نوشت که اين هتل "اتاق‌هاي کثيفي دارد که درست تميز نمي‌شوند، فلاش توالت کار نمي‌کند، از دوش هم خبري نيست."

اما اليزابت که سال گذشته در اين هتل بوده، اين هتل سه ستاره ساحلي را "اعجاب‌انگيز" توصيف کرده و به ديگران يادآوري کرده که "بايد درک کنند اين هتل، اقتصادي است."

کد خبر 278479

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha