سرمقالهی این ماهنامهی کاربردی به قلم مهندس بهرام رزمان، مشاور و تسهیلگر سازمانی نوشته شده است. ایشان در سرمقاله نحوهی دستیابی به یک چشمانداز مشخص را از طریق تدوین رسالت یا به عبارتی ماموریت فردی شرح میدهند.
در این شماره سه چکلیست برای سنجش برداشت اول مشتری از نمایندگان بیمه ارائه شده است که میتواند نکات فراوانی برای نمایندگیها و کارگزاران بیمه داشته باشد. از دیگر مباحث محوری این شمارهی بازاریاب بازارساز فروش در آینده به چه شکلی خواهد بود، با مشتریان ناراضی و عصبی چگونه برخورد کنیم، جلسات فروش را چگونه برگزار کنیم، و چندین مقالهی کاربردی دیگر در صفحات مختلف این نشریه مورد بررسی قرار گرفتهاند.
علاوه بر موارد فوق بازاریاب بازارساز در این شماره یک میزگرد و سه مصاحبهی اختصاصی دارد. میزگرد ویژگیهای یک ویزیتور موفق با حضور جمعی از مدیران و مشاوران باتجربهی حوزهی بازاریابی و فروش، برگزار شد. این میزگرد نکات آموزشی فراوانی برای نیروهای واحد فروش خواهد داشت.
پرویز درگی مدیرمسئول و صاحب امتیاز این ماهنامه است.
علاقهمندان به دریافت اشتراک بازاریاب بازارساز میتوانند با دفتر نشریه به شمارهی 66431863 در تهران تماس حاصل نمایند.
نظر شما