مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
۰ نفر

برنامه‌ها و رویکردهای مدیریت شهری برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین و دهه آخر صفر درتهران اعلام شد.

اين درحالي است كه به گفته معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري، مديريت شهري تهران در شهر كربلا و در ايام اربعين مسئوليت اجرايي ندارد. البته برنامه‌هاي شهرداري به مناسبت اربعين قرار است در پايتخت با محور شهر حسيني، برگزار شود. مديريت شهري برنامه‌هاي مفصلي در روز اربعين تا پايان‌ماه صفر با همكاري مساجد و هيئت‌هاي مذهبي برگزار مي‌كند كه مهم‌ترين اين برنامه‌ها به‌صورت ويژه همزمان با روز اربعين در ميدان امام حسين رقم مي‌خورد به‌طوري كه روز قبل و بعداز اربعين در اين ميدان هر روز يك برنامه فرهنگي برگزار مي‌شود.

حجت‌الاسلام امرودي روزگذشته با اشاره به گردهمايي بزرگ مردم در ميدان امام حسين راس ساعت 7صبح روز اربعين، اظهاركرد: كساني كه موفق به حضور در كربلاي معلي نشده‌اند همزمان با روز اربعين مي‌توانند با حضور در ميدان امام حسين مسير اين ميدان تا حرم حضرت عبدالعظيم را پياده طي كنند. اين در حالي است كه 2مسير فرعي نيز از ميدان آزادي و امامزاده‌حسن انتخاب شده است كه از مردم مي‌خواهيم حضور پيداكنند.

وي با اشاره به برافراشته شدن پرچم‌هاي عزا و مزين شدن شهر به شعارهاي روز اربعين گفت: درروز اربعين حركت با مترو در مسير حرم حضرت عبدالعظيم رايگان است و 200اتوبوس نيز براي برگرداندن زائران اين مسير از شهر ري به سمت ساير مقاصد شهر تهران پيش‌بيني شده است. وي همچنين از برپايي خيمه‌هاي عزاداري قوميت‌هاي مختلف، براي آشنايي بيشتر مردم با چهره داعش و صهيونيسم بين‌المللي خبرداد و گفت: همچنين ساعت 10صبح در ميدان امام حسين برنامه زنده تلويزيوني برگزار خواهد شد و همزمان با 28صفر نيز مراسم سالگرد شهداي گمنام دفن شده در اين ميدان برگزار مي‌شود.

کد خبر 280526

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha