همشهری آنلاین: تیم ملی سرکل کبدی ایران در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی سرکل کبدی نتیجه را به هندوستان، قهرمان جهان واگذار کرد و به عنوان تیم دوم گروه اول به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

Kabadi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، پنجمین دوره رقابت‌های جهانی سرکل کبدی از 15 آذر ماه با شرکت 11 کشور از سراسر دنیا در شهرهای مختلف ایالت پنجاب هندوستان در حال برگزاری است و تیم کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی برای کسب عنوان سرگروهی به مصاف تیم هندوستان، قهرمان جهان و میزبان رقابت‌ها رفت و در حالی که این دیدار تا دقایق پایانی پایاپای از سوی دو تیم دنبال می‌شد، اما در نهایت تیم هندوستان با استفاده از تجربه بازیکنان خود و حمایت هزاران تماشاگر خودی موفق شد با نتیجه 53 بر 39 تیم ملی کشورمان را شکست دهد.

با پایان یافتن مرحله مقدماتی تکلیف 4 تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد و بدین ترتیب دو تیم هندوستان و ایران از گروه اول و تیم‌های پاکستان و انگلیس از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

مرحله نیمه نهایی روز پنجشنبه 27 آذر ماه برگزار خواهد شد و تیم کشورمان باید به مصاف پاکستان برود و در دیگر دیدار این مرحله تیم هندوستان با انگلیس دیدار می‌کند.

کد خبر 281211

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha