همشهری آنلاین: همزمان با ۲۸ صفر، سالروز رحلت پیامبرمکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر کرندغرب مرکز شهرستان دالاهو روز یکشنبه تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم باشکوه که جمع زیادی از مردم و مسوولین حضور داشتند پیکر دو شهید گمنام تازه تفحص شده بر دستان مردم قدرشناس تشییع و به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر این دو شهید گمنام از میدان امام خمینی (ره) شهر کرندغرب آغاز و پیکر این دو لاله گلگون کفن در محل تدفین شهدای گمنام آرام گرفت.

لطف الله شهبازی فرماندار شهرستان دالاهو در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این دو شهید والامقام، 19 و 20 سال داشتند که امروز بر دستان مردم قدرشناس دالاهو به خاک سپرده شدند.

وی یادآور شد: شهید گمنام 19 ساله در جزیره مجنون و طی عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود و شهید گمنام 20 ساله هم در خاک عراق به لقاالله پیوسته بود.

شهبازی، حضور مردم در مراسم تشییع پیکر این دو شهید گمنام را کم نظیر خواند و گفت: مردم شهرستان دالاهو بازهم ثابت کردند بخوبی راه شهدا را ادامه داده و اجازه نخواهند داد تا ارزش های انقلاب و نظام توسط دشمنان خدشه دار شود.

وی گفت: شهدای عزیز، عزت و آبروی نظام هستند و شهرستان دالاهو به خود می بالد که در چنین روزی میزبان دو نفر از این بزرگواران است.

کد خبر 281624

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha