همشهری آنلاین: نمایشگاه کتاب‌های چاپی با موضوع حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) از ۱۸ تا ۲۵ دی ماه در محل تالار قفسه باز بانوان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و با هدف ترویج سیره اهل بیت (ع) برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، محمد قوی، رئیس روابط عمومی سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی با اعلام اين خبر گفت: بخشی از نمایشگاه به معرفی منابع مرتبط با زندگی، فضائل و شخصیت امام صادق (ع) اختصاص یافته که این منابع شامل مغز متفکر جهان اسلام، پیشوای علم و معرفت، مبانی و روش اندیشه علمی امام صادق (ع) است.

وي افزود: در این نمایشگاه مجموعه ارزشمندی از کتاب‌های چاپی مرتبط با زندگی، سیره، آداب و اخلاق حضرت محمد (ص) مانند «فروغ ابدیت»، «پیامبر رحمت»، «سیره صحیح پیامبر اعظم(ص)»، «محمد(ص) پیامبری برای همیشه» و «محمد(ص) از نظر فرهیختگان شرق و غرب» در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی از دیگر موضوعات پرداخته شده در این نمایشگاه با توجه به همزمانی هفته وحدت، نمایش کتب با موضوع وحدت مسلمانان مانند یک پیامبر و یک مذهب، حدیث برادری در سیره نبوی، پیامبر وحدت نام برد و افزود: در این نمایشگاه همچنین کتاب‌هاي عربی و لاتین در موضوع پیامبر (ص) و حضرت امام صادق (ع) به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 283505

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha