همشهری‌آنلاین: دکتر حمید ضیایی‌پرور رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار رئیس و دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی سال ۱۳۹۴ تأکید کرد: از تمامی امکانات و ظرفیت‌های در اختیار برای برگزاری با شکوه سومین هفته روابط‌عمومی استفاده خواهیم کرد.

سید غلامرضا کاظمی دینان  حمید ضیایی‌پرور

در این دیدار که با حضور سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاست گذاری هفته روابط‌عمومی، علی شوقی بنام دبیر سومین هفته روابط‌عمومی و تنی چند از اعضای شورا صورت گرفت، ضمن بحث و گفت‌وگو در خصوص برگزاری بهینه و مؤثرتر سومین هفته روابط‌عمومی قرار شد، ستاد برگزاری این هفته با تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر از تمامی ظرفیت و توان نهادها، مراکز دولتی و خصوصی، شرکت‌ها و مراکز اقتصادی و فرهنگی بهره بگیرد و بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه و چگونگی فرایند مطلوب این کار نیز بین اعضای جلسه صورت گرفت.

در همین ارتباط دکتر حمید ضیائی پرور تاکید کرد: ایران کهن، بزرگترین تمدن ثبت شده تاریخ جهان است که حداقل 7هزار سال پیشینه ثبت، ضبط و کشف دارد و در زمینه آثار و بناهای تاریخی، آثار مکتوب و حوزه‌های متعدد دیگر، بسیار غنی هستیم این موضوعی است که مسئولان و کارشناسان یونسکو به عنوان متولی این امر در سطح جهانی به آن اذعان دارند. به همین دلیل مایل هستیم که با حضور فعال در صحنه رویدادهای و رخدادهای اطلاع‌رسانی ملی مانند هفته روابط‌عمومی حضور مؤثرتری داشته باشیم و ضمن کمک به نهادهای تلاشگری که با هدف اعتلاء روابط‌عمومی و سربلندی کشورعزیزمان تلاش می‌کنند، گامی کوچک برای توسعه رسالت‌های سازمانی خودمان که هم راستا با این اهداف بلند است بر داریم.

وی افزود: مایلیم که با امضاء تفاهم‌نامه‌ای با انجمن روابط‌عمومی از ظرفیت‌های آن انجمن در حوزه تخصصی فعالیت‌های روابط‌عمومی استفاده کنیم و ضمناً ظرفیت‌های موجود در این سازمان را بر اساس تفاهمی که صورت می‌گیرد در اختیار آن انجمن و دیگر مراکز مردم نهاد قرار دهیم و بدین‌وسیله ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های وسیع موجود در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نقشی مؤثر در تعامل بین نهادهای دولتی و مردم نهاد در امر توسعه روابط‌عمومی و ارتباطات و بهره‌گیری از توان و ظرفیت این نهادها و انجمن‌ها برای انجام ماموریت های این سازمان داشته باشیم.

در ادامه این دیدار سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاست گذاری هفته روابط‌عمومی هم ضمن تأکید بر این که این هفته و برگزاری آن متعلق به همه کسانی است که در حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات فعالیت می کنند گفت: اساساً پیروزی و موفقیت در حوزه روابط‌عمومی وقتی معنا می‌دهد که یک موفقیت جمعی حاصل شده باشد، به همین جهت باید گفت که برگزاری هفته روابط‌عمومی در ایران که در آستانه برگزاری سومین سال آن هستیم، یک اتفاق جمعی است که حاصل نهایی آن متعلق به خانواده بزرگ روابط‌عمومی و ارتباطات است و به همین دلیل هر توفیقی در این مسیر شادی و سرور مضاعفی دارد که متعلق به همه تلاشگران این حوزه است و ما خرسندیم کسانی مانند آقای دکتر ضیائی‌پرور که خود ریشه در این زمین بارور و پرمایه دارند، امروز با قبول مسئولیت سنگین حوزه روابط‌عمومی و اظلاع‌رسانی در سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی به یاری همکاران خود آمده اند و امیدواریم این همکاری‌های مشترک که با هدف اعتلای ایران عزیز انجام می شود منشا خیر و برکت مضاعف باشد.

در ادامه جلسه علی شوقی بنام دبیر سومین هفته روابط‌عمومی هم گفت: فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی ما آن قدر ظرفیت‌های ارزشمند و بی بدیلی دارد که اگر موفق به بهره‌گیری بخشی کوچک از آن باشیم، توفیقات زیادی را به دست خواهیم آورد و امیدواریم برای یک شروع نو و ماندگار کردن رسمی پسندیده در این زمینه بتوانیم هدایا، لوح‌های تندیس و یادمان اهدایی در هفته روابط‌عمومی را با الگوبرداری از نشان‌ها و سمبل‌های به جا مانده از تاریخ پرافتخار این سرزمین طراحی و با همکاری مسئولان محترم سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی گامی ارزشمند در این حوزه برداریم.

در پایان این جلسه بهنام تقی‌پور نیز به عنوان دبیر کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد هفته روابط‌عمومی بخشی از برنامه‌های ستاد در هفته روابط‌عمومی سال 94 را تشریح کرد. وی تاکید کرد مجموعه‌ اخبار و اطلاعات این هفته از سایت www.7pr.ir قابل استفاده و بهره برداری است.

کد خبر 284893

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha