همشهری آنلاین: تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری در نخستین روز سی و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر میزبان نمایشی از شهرستان گچساران می‌شود.

جشنواره تئاتر فجر

به گزارش مهر، همزمان با آغاز جشنواره تئاتر فجر تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری میزبان آثار سی‌و‌سومین جشنواره‌ی تئاتر فجر می‌شود.

امروز چهارشنبه اول بهمن ماه نمایش «کسی دست به عصا توی شکمم راه می‌رود» نوشته‌ صابر محمدی و با کارگردانی علی شفیعی، به صحنه می‌رود. این نمایش از آثار برگزیده بخش تئاتر مناطق از گچساران است و در بخش مسابقه‌ مرور تئاتر ایران حضور دارد. مدت زمان اجرای این نمایش 70 دقیقه است.

همچنین نمایش «صورت به صورت» نوشته‌ سیاوش طهمورث و با کارگردانی محمدرضا درند از کرمانشاه، نیز که در بخش مرور تئاتر ایران حاضر است، روز جمعه سوم بهمن ماه به مدت 40 دقیقه در تماشاخانه‌ مهر به صحنه خواهد رفت.

روز دوشنبه ششم بهمن ماه، این تماشاخانه میزبان نمایش «عبور از مه» خواهد بود. این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مجید کاظم‌زاده‌ مژدهی از رشت در بخش مسابقه‌ مرور تئاتر ایران، به مدت زمان 50 دقیقه اجرا خواهد شد.

«امیرکبیر» چهارمین نمایشی است که در هفتمین روز سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در تماشاخانه مهر به صحنه می‌رود. این نمایش که از برگزیدگان بخش تئاتر مناطق از قم است روز سه‌شنبه هفتم بهمن ماه به مدت 60 دقیقه به صحنه می‌رود. محمدرضا شاه‌مردی نویسندگی و کارگردانی «امیرکبیر» را برعهده دارد.

پنجمین نمایشی که در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود، «آسمان روزهای ابری» نوشته‌ مجید کاظم‌زاده‌ مژدهی و با کارگردانی محمد رسائلی از شهرستان رشت است. این نمایش روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه به مدت زمان 50 دقیقه در بخش مرور تئاتر ایران به صحنه می‌رود.

این پنج نمایش در روزهای یاده شده در دو سانس 16 و 18 میزبان علاقمندان خواهند بود. تماشاخانه‌ مهر در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نبش خیابان حافظ واقع است.

سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از یکم تا ۱۲ بهمن ماه به دبیری اردشیر صالح پور برگزار می‌شود.

کد خبر 284973

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha