دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۱
۰ نفر

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور به ایسنا گفت: از اوایل امروز بارش در ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز می‌شود و به‌تدریج به غرب و دامنه‌های جنوبی البرز گسترش می‌یابد.

احد وظيفه افزود:‌ اواخرامروز و طي روز سه‌شنبه علاوه بر ادامه بارش در مناطق ذكرشده، براي مركز، شمال شرق و شرق كشور بارش‌هاي پراكنده پيش‌بيني مي‌شود.

وي با بيان اينكه شدت بارش‌ها امروز و سه‌شنبه روي ارتفاعات مركزي زاگرس خواهد بود، افزود: روز چهارشنبه با نفوذ جريان‌هاي سرد شمالي ضمن كاهش دما در سواحل درياي خزر بارش در اين مناطق به‌طور متناوب تا پايان هفته ادامه مي‌يابد. از امروز تا چهارشنبه نيز پديده گرد و خاك در برخي استان‌هاي جنوب غرب و غرب كشور دور از انتظار نيست.

مدير پيش‌بيني و هشدار سازمان هواشناسي همچنين به ورود سامانه بارشي از سمت غرب به كشور اشاره كرد و گفت: امروز استان‌هاي چهارمحال و بختياري، كهگيلويه و بويراحمد، كرمانشاه، كردستان، همدان، شمال مركزي، لرستان و دامنه‌هاي كوه البرز در استان‌هاي زنجان، قزوين، البرز و تهران بارش باران و در استان‌هاي ايلام، شمال فارس و شمال و شرق خوزستان، بارش باران و برف پيش‌بيني مي‌شود.

به گفته او، روز سه‌شنبه نيز استان‌هاي چهارمحال و بختياري، كهگيلويه و بويراحمد بارش باران و شمال استان فارس و شمال و شرق استان خوزستان، بارش برف دارد.

وي براي استان‌هاي خوزستان و ايلام نيز وزش باد و گرد و غبار پيش‌بيني كرد.آسمان تهران نيز امروز نيمه ابري تا ابري در برخي ساعات با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد پيش‌بيني شده است. آسمان تهران فردا نيز كمي ابري تا نيمه ابري گاه با وزش باد در ارتفاعات و بارش پراكنده همراه است.

کد خبر 287312

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha