شنبه ۴ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۷:۱۶
۰ نفر

گروه ورزشی: تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان ، فردا یکشنبه پنجم شهریور راهی آلماتی می‌شود.

در این رقابت‌ها به‌جز تیم ایران تیم‌های ملی قزاقستان و مصر به‌همراه باشگاه‌های گالاتاسرای ترکیه و نفت مسکو شرکت دارند. تیم ایران در این بازی‌ها که از روز هفتم شهریور ماه آغاز می‌شود به‌ترتیب با تیم‌های نفت مسکو، مصر، قزاقستان، هندوستان و گالاتاسرای ترکیه روبه‌رو خواهد شد.

 پس از انجام دو بازی تدارکاتی با تیم نووا روسیه از سوی کادر فنی تیم ملی اسامی نفرات اعزامی به شرح زیر اعلام شد.

محمد شریعتی، محمد ترکاشوند، امیر حسینی، محسن عندلیب، سیدمهدی بازارگرد، داود مقبلی، علیرضا نادی، محمد منصوری، آرش صادقیانی، احسن‌الله شیرکوند، پیمان اکبری و محمد محمدکاظم. این تیم را سعید درخشنده به‌عنوان سرپرست، میلورا درکیاچ به‌عنوان سرمربی، امیر حیدری و ایرج مظفری (مربیان) و نادر شوندی به‌عنوان مربی بدنساز همراهی می‌کنند.

تیم ملی جبران کرد

تیم ملی والیبال بزرگسالان قبل از سفر به قزاقستان در مصاف دوم خود با نووا روسیه شکست قبلی را با یک بازی خوب جبران کرد و در سه ست پیاپی حریف بلندقامت خود را شکست داد.

 در این بازی تیم ملی چند تغییر نسبت به بازی اول داشت که مهم‌ترین آن حضور محمد ترکاشوند در ترکیب اصلی بود. به‌جز ترکاشوند، آرش صادقیانی هم جانشین محمد محمدکاظم شد.

کد خبر 2897

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز