دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۳:۱۲
۰ نفر

علی شاکری: هفته سوم لیگ جهانی والیبال با شکست سوم ایتالیا (رکورددار قهرمانی) در این لیگ در شهر «جنوا» آغاز شد.

این بار روس ها در خانه ایتالیایی ها شکست دیگری به این تیم تحمیل کردند. حالا دیگر با پیموده شدن نیمی از راه بازی های مقدماتی نمی توان چندان امیدی برای صعود شاگردان «جیان پائولو مونتالی» داشت.

روس ها با دفاع های جفت و جور و با درخشش پولتوسکی در حمله و دفاع و پاول آبراموف دمار از روزگار لاجوردی پوشان ،پیش روی چشمان متعجب 5 هزار تماشاگر درآوردند.

در جمع ایتالیایی ها مثل همیشه «آلساندرو فی» بهترین بود. روس ها در هر سه «ست» با قدرت پیروز شدند. آرژانتین پس از دو هفته رنگ پیروزی را در اروپا به خود دید.

هم تیمی های «میلوکوویچ» فنلاند را سه بر صفر بردند و در قاهره نیز کره ای ها میزبان خود مصر را تنها در یک «ست» در قامت یک حریف قدرتمند دیدند و در سه «ست» دیگر زور قهرمان آفریقا هرگز به تیم سوم آسیا نرسید.

تمرین دفاع

ملی پوشان بزرگسال والیبال ایران همچنان پیگیرانه به دنبال برطرف کردن ضعف های تکنیکی خود در دفاع روی تور هستند.دیروز اردونشینان تمام وقت به جز دقایق کوتاه کار بدنسازی به تمرین دفاع دو نفره و سه نفره مشغول بودند.

میلوراد کیاچ حالا پس از ارزیابی کار بازیکنان در تورنمنت چهارجانبه ایتالیا با شناخت بیشتری به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف بازیکنان است.

کد خبر 1458

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز