همشهری آنلاین: رئیس خانه شهریاران جوان از اعزام کاروان جوانان تهران در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی جنوب خبر داد.

راهیان نور

محمد ابویی مشاور امور جوانان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و رئیس خانه شهریاران جوان در گفت‌وگو با همشهری‌آنلاین با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در راستای حفظ آرمان‌های دفاع مقدس انجام می‌شود، گفت: کاروان جوانان شهر تهران و شهریاری‌ها به سمت مناطق جنگی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: در این کاروان، ۳۳۰ نفر از جوانان شهر تهران در قالب راهیان نور در چهار روز از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

ابویی با بیان اینکه کاروان راهیان نورِ جوانان شهر تهران به همت خانه شهریاران جوان، به مناطق جنگی اعزام شدند، خاطر نشان کرد: این کاروان که از باغ‌موزه دفاع مقدس در تهران حرکت خود را آغاز کرد، از مناطق جنگی دوکوهه، هویزه، شلمچه، طلاییه و فکه بازدید می‌کند.

رئیس خانه شهریاران جوان همچنین تأکید کرد: سفرهای راهیان نور می‌تواند جوانان را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کند تا الگوهای فداکاری و ایثار رزمندگان کشورمان، سرلوحه زندگی آینده جوانان امروز قرار گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت آشنایی جوانان با آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا رابطه جوانان را با ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ کنیم تا از این طریق در برابر خطرات فرهنگی و تلاش‌های دشمنان کشور مصون بمانند.

کد خبر 289981

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha