همشهری آنلاین: هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های آلمان، بوندس لیگا، روز شنبه با برگزاری چند دیدار پیگیری شد.

bundesliga

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، در ادامه این رقابت‌ها بوروسیا دورتموند سه بر دو بر هانوفر غلبه کرد. در این دیدار پییر امریک اوبامیانگ در دقایق 19 و 61 و شین جی کاگاوا در دقیقه 57 برای دورتموند گلزنی کردند. گل‌های هانوفر را نیز لارس استیندل را در دقایق 31 و 82 به ثمر رساند.

فرایبورگ نیز دو بر صفر مقابل آگسبورگ پیروز شد. در این دیدار جاناتان اشمید در دقیقه 71 و نیلس پترسون در دقیقه 84 برای فرایبورگ گلزنی کردند. اشتوتگارت نیز سه بر یک آینتراخت فرانکفورت را برد. در این دیدار دانیل گینژک در دقایق 63 و 66 و الکساندرو ماکسیم در دقیقه 80 برای اشتوتگارت گلزنی کردند. تک گل فرانکفورت را نیز هریس سفروویچ در دقیقه 51 به ثمر رساند.

دیدار تیم‌های پادربورن مقابل هوفنهایم نیز با تساوی بدون گل تمام شد وهمچنین تیم‌های کلن و وردربرمن نیز پس از نود دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در آخرین دیدار روز شنبه نیز شالکه به مصاف بایرلورکوزن می رود.

در ادامه این رقابت‌ها یکشنبه ماینس با وولفسبورگ دیدار می‌کند و بایرن مونیخ، بوروسیا مونشن گلادباخ را پیش رو خواهد داشت.

در حال حاضر در جدول رده بندی رقابت‌های بوندس لیگا آلمان بایرن مونیخ با 64 امتیاز در صدر است و تیم‌های وولفسبورگ با 53 و بوروسیا مونشن گلادباخ با 44 امتیاز دوم و سوم هستند.

کد خبر 290410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha