شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
۰ نفر

راننده بی‌احتیاط که با سرعتی سرسام آور حرکت می‌کرد با رفتگر شهرداری که نیمه‌های شب مشغول نظافت خیابان بود تصادف کرد و جان وی را گرفت.

تصادف

ساعت 2 بامداد دوازدهم فروردين به اورژانس شهرستان بجنورد خبر رسيد مردي در جريان سانحه رانندگي در خيابان 32 متري شهدا به‌شدت مجروح شده است. دقايقي بعد وقتي امدادگران خود را به محل حادثه رساندند معلوم شد مجروح مردي 47 ساله به نام دولت رضايي و از رفتگران شهرداري است كه يك دستگاه خودروي پرايد با سرعتي زياد با او تصادف كرده و وي را مجروح كرده است.

هرچند امدادگران اين مرد را به بيمارستان رساندند اما خونريزي و شدت جراحات وارده به او به حدي بود كه او ساعت 5 بامداد روي تخت بيمارستان جان خود را از دست داد. در همين حال، محزون يكي از همكاران رفتگر زحمتكش شهرداري بجنورد در اين‌باره به همشهري گفت: «وقتي از اين حادثه باخبر شدم خودم را به محل حادثه رساندم.

گويا راننده پرايد كه مرد جواني بود و با خانواده‌اش سفر مي‌كرد به‌دليل خواب آلودگي همكارم رضايي را كه با لباس شبرنگ مشغول نظافت بود نديده و با او تصادف كرده بود. هنگام حادثه همكارم كنار خيابان بود و هيچ بي‌احتياطي انجام نداده بود.» وي ادامه مي‌دهد: «راننده پرايد بعد از اين حادثه توقف كرده و بالاي سر همكارم بود. شدت حادثه به حدي بود كه بعد از برخورد پرايد با رضايي سر او به جدول كنار خيابان برخورد كرد و او دچار ضربه مغزي شد.

با اين حال او به بيمارستان منتقل شد اما جانش را از دست داد.» محزون درباره اين رفتگر زحمتكش مي‌گويد: «او ازجمله كارگران زحمتكش شهرداري بود و از 15سال قبل كارش را در شهرداري شروع كرد و همه ازجمله شهروندان و همكارانش از او به‌خوبي ياد مي‌كردند. او مردي مقرراتي بود و به موقع سر كار مي‌آمد و وظايفش را هم به خوبي انجام مي‌داد. به همين دليل همه او را فردي وظيفه شناس مي‌دانستند. مرحوم رضايي 5 فرزند داشت كه بعد از اين حادثه آنها زندگي سختي خواهند داشت».

کد خبر 291178

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha