مجري طرحهاي نگهداري و آسفالت سازمان مهندسي عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: عمليات مرمت روكش آسفالت بزرگراههاي شهيد همت، شهيد مدرس، ارتش، امام علي، بعثت، امام رضا، بسيج، آزادگان، شهيد چمران، شهيد حكيم و شهيد آويني كه در دستوركار پيمانكاران و واحدهاي اجرايي سازمان مهندسي و عمران شهر تهران قرار گرفته بود، با آغاز ارديبهشتماه و فراهم شدن شرايط مربوط به دماي هوا از سرگرفته ميشود.
احسان نوشآبادي ضمن تأكيد مجدد بر لزوم استفاده از دستگاه كم عرض در پروژههاي مرمت بزرگراهها، يادآور شد: براساس برنامهريزيهاي صورتگرفته، تجهيز پيمانكاران دستاندركار در پروژههاي مرمت بزرگراهي به دستگاه برش آسفالت با عرض يك متر در سالجاري پيگيري خواهد شد.
بهگفته مجري طرحهاي نگهداري و آسفالت سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، عمليات مرمت بزرگراههاي شهر تهران تا اوايل شهريورماه سالجاري ادامه خواهد يافت. گفتني است اقدامات مرمتي در بزرگراههاي پايتخت براساس اطلاعات حاصل از سامانه مديريت يكپارچه نگهداري معابر شهر تهران تعريف شده و با توجه به عرض محدود سيستم برداشت اطلاعات، ضرورت به كارگيري دستگاه برش آسفالت با عرض يك متر مطرح شده است. امكانات پيمانكاران پروژههاي روسازي آسفالتي در كشور اغلب شامل تجهيزاتي با عرض 1.8 متر است و استفاده از اين سيستمها باعث تراش ناخواسته آسفالت در عرض بيشتر و در نتيجه افزايش شعاع اقدامات مرمتي ميشود.
نظر شما