گروه سیاسی: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران از مکانیزم به وجود آمده در جریان اصولگرا در جهت وحدت و حمایت از جبهه متحد اصولگرایان حمایت کرد.

محمدرضا مهدوی کنی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: این مکانیزمی‌که به وجود آمده اگر به صورت کامل عمل شود چیز خوبی است و زمینه‌ساز وحدت هرچه بیشتر اصولگرایان خواهد شد، ولی آن‌ها باید در کار خود تنگ نظری نداشته باشند.

وی اظهار داشت: من به همه برادران و دوستداران انقلاب توصیه می‌کنم که برای حفظ انقلاب، کشور و ایستادگی در برابر دشمنان دست به برادری و ائتلاف بزنند به خصوص اصولگرایان.

مهدوی کنی گفت: در بحث ائتلاف و برادری باید خصوصیات و خواسته‌های گروهی کنار گذاشته شود تا یک ائتلاف به وجود بیاید وگرنه ائتلاف بدون آن به وجود نمی‌آید.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: نباید این‌گونه باشد که احزاب و گروه‌ها بگویند هر آن‌چه ما می‌گوییم باید بشود در این صورت ائتلاف معنایی ندارد؛ این وصیت و توصیه ما در جامعه روحانیت به جبهه متحد اصولگرایان و تمام نیروهای انقلاب است.

مهدوی کنی درباره این‌که برخی از گروه‌های اصولگرا می‌گویند که جبهه متحد اصولگرایان باید از جامعیت بیشتری برخوردار باشد نیز گفت: حق با آن‌هاست، باید جامعیت این جبهه بیشتر شود و در این جبهه تنگ نظری وجودنداشته باشد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران در پاسخ به این سوال که آیا عضو گروه 5 نفره مرضی‌الاطراف جبهه متحد اصولگرایان هست یا نه گفت: من در این گروه عضویت ندارم و باید توجه داشته باشیم که جامعه روحانیت مبارز در گروه‌ها حضور ندارد و حزبی و گروهی نیست.

وی با بیان این‌که ما اگر ببینیم اصولگرایان و جبهه متحد آن‌ها خوب رفتار و عمل می‌کند، آن را تایید می‌کنیم و اگر بد عمل کند هشدار می‌دهیم گفت: جامعه روحانیت مبارز بنا ندارد مستقیماً در انتخابات دخالت کند.

وی با بیان این‌که جامعه روحانیت مبارز مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت می‌کند، تأکید کرد: بنا داریم که همان جنبه روحانیت‌مان را حفظ کنیم.

کد خبر 29267

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز