همشهری آنلاین: فرماندار تهران با اشاره به جذب صد درصدی اعتبارات عمرانی شهر تهران در سال ۹۳ از احتمال افزایش ۱۰ درصدی بودجه عمرانی شهر تهران برای سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش ايسنا، عیسی فرهادی در اين باره گفت: بودجه شهر تهران هنوز به دلیل اینکه شورای برنامه‌ریزی استان جلسه‌ای نداشته مشخص نشده است، ولی با توجه به افزایش اعتبارات عمرانی احتمال افزایش بیش از10 درصد بودجه سال جاری نسبت به بودجه سال گذشته وجود دارد.

فرماندار تهران درخصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به صورت الکترونیک و آمادگی شهر تهران برای برگزاری چنین انتخاباتی گفت: برگزاری انتخابات‌ها در کشورمان از ثبت‌نام تا تشکیل پرونده 25 مرحله دارد که 24 مرحله به صورت مکانیزه انجام می‌شود و تنها اخذ رأی به صورت دستی انجام می‌شود قطعا در فرمانداری پیگیر هستیم تا بتوانیم با تأمین اعتبار و تایید شورای نگهبان این مرحله را نیزبه صورت الکترونیک برگزار کنیم.

فرهادی تاکید کرد: در صورت تأمین اعتبار40 میلیارد تومانی این آمادگی را داریم که در شهر تهران مرحله اخذ رأی مرحله بسیار مهمی است را به صورت مکانیزه انجام دهیم.

وی درباره مراحل اجرای پروژه مسکن اجتماعی شهر تهران نیز گفت: این پروژه در تهرانسر با توجه به اینکه قیمت بیشتری نسبت به مسکن مهر داشت و افراد با توانایی مالی بالاتری نسبت به متقاضیان مسکن مهر در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند، تا پایان سال 94 تکمیل و تحویل داده می‌شود. در شهر تهران پروژه مسکن مهر وجود ندارد و مشکلات و معضلاتی که در مورد تامین زیرساخت‌ها و امکانات این پروژه‌ها از جمله فضای آموزشی، رفاهی و بیمارستانی هست، برای شهر تهران نداریم.

کد خبر 294025

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha