دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سه‌شنبه هفته جاری، ۲۲ اردیبهشت‌ماه، مردم خراسان جنوبی میزبان دو شهید گمنام هستند و مراسم تشییع و تدفین این شهدا روز پنجشنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه در شهر زهان برگزار می‌شود.

شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، مهدی رحیم‌آبادی، معاون فرهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: سه‌شنبه هفته جاری، 22 اردیبهشت‌ماه مردم استان میزبان دو شهید گمنام هستند و مراسم تشییع و تدفین این شهدا روز پنج‌شنبه، 24 اردیبهشت‌ماه در شهر زهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در 30 نقطه استان، 102 شهید گمنام دفن هستند، اظهار کرد: با دفن این 2 شهید، این نقاط به 31 نقطه می‌رسد و تعداد شهدای گمنام استان به 104 شهید خواهند رسید.

معاون فرهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی ادامه داد: هم‌اکنون چهار شهید در دانشگاه‌های استان، یک شهید در «مرکز نظامی » بیرجند و بقیه در نقاط مختلف شهری دفن هستند.

رحیم‌آبادی با بیان‌ اینکه در اختصاص یافتن شهدای گمنام، ابتدا مرکز استان و شهرستان‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز نظامی و آموزشی در اولویت هستند، گفت: برای تشییع شهدای گمنام ابتدا از طرف هر مرکز درخواست داده می‌شود، که قبلاً بیش از 100 درخواست از سراسر استان جمع‌آوری شده است.

وی یادآور شد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، مراکز اولویت‌دار به تهران معرفی می‌شوند و آن‌ها در طی بازدید از مرکز معرفی شده جواب قطعی را اعلام می‌کنند که هم اکنون دو شهید گمنام به شهرستان زهان اختصاص یافته است.

کد خبر 294813

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha