سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

گروه اقتصادی: ذخیره مطلوب کالاهای اساسی برای تامین مایحتاج عمومی مردم در ماه مبارک رمضان وجود دارد، بهتر است مردم در خرید کالاهای مورد نیاز خود عجله ننموده و مایحتاج خود را از نمایشگاه‌های ویژه تهیه کنند.

رئیس سازمان بازرگانی استان تهران در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، گفت: از محل خرید و ذخیره سازی، در حال حاضر ذخیره مطلوبی برای ماه مبارک رمضان و عرضه مستقیم انواع حبوبات در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا که توسط وزارت بازرگانی و شورای اصناف کشور از 10 تا 25 شهریور در 3 نقطه شهر تهران برگزار می‌شود، وجود دارد.

حمید صافدل، افزود: وزارت بازرگانی در راستای تنظیم بازار سعی در ایجاد شبکه‌های مطمئن و امن برای دسترسی آسان مردم به مایحتاج و کالاهای اساسی مورد نیاز داردبه نحوی که شبکه‌های منتخبی را برای توزیع کالا با نرخ مصوب و الگوی مشخص برای توزیع کالای مردم در مواقعی که تعادل عرضه و تقاضا به هم می‌خورد، ایجاد کرده که نقطه اوج فعالیت‌های آنها در مقاطع پایانی سال گذشته بوده است.

وی افزود: امسال نیز نمایشگاه فروش پاییزه در سه محل تهران شامل حکیمیه تهرانپارس، پارک ارم و مجتمع شهید باستانی خیابان خاوران برگزار می شود که براساس پیش‌بینی‌ها 1000 واحد صنفی در آن حضور خواهند داشت.

صافدل میزان ذخیره گوشت مرغ و گوشت قرمز برای ماه مبارک رمضان را مطلوب عنوان کرد و گفت: مردم نگرانی از بابت تامین و افزایش قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز در آستانه ماه مبارک رمضان نداشته باشند چراکه ذخیره به میزان کافی صورت گرفته است.

همچنین رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی تهران با بیان این که با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس، طرح ضیافت و نمایشگاه فروش فوق‌العاده اصناف از 15 تا 25 شهریور به مدت 15 روز برگزار می‌شود، گفت: در این طرح کیف، کفش، لباس و لوازم‌التحریر عرضه می‌شود و کالاهای عرضه شده در این طرح که از طریق اتحادیه‌ها و متخصصین امور صنفی تعیین می‌شود 10 تا 15 درصد ارزانتر از سطح شهر عرضه خواهد شد.

کد خبر 29528

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز