دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

جوانی که پس از ربودن دختربچه ۱۱ ساله در راه مدرسه او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود صبح دیروز در شهرستان جیرفت به دار مجازات آویخته شد.

حوادث اعدام

اواخر سال گذشته حادثه هولناكي در شهرستان جيرفت رخ داد كه باعث جريحه‌دار شدن افكار عمومي شد. ماجرا از اين قرار بود كه مرد جواني، دختربچه‌اي 11ساله را كه از مدرسه به خانه برمي‌گشت در بين راه ربوده و به زور به خرابه‌اي در آن حوالي منتقل كرده و مورد آزار و اذيت قرار داده بود.

با اطلاع خانواده دختربچه از اين ماجرا و شكايت آنها تحقيقات گسترده براي دستگيري جوان شيطان‌صفت شروع شد. با توجه به حساسيت پرونده، تيم‌هايي از مأموران پليس و نيروهاي امنيتي وارد عمل شدند و با تحقيق از قرباني مشخصات كاملي از متهم به‌دست آوردند.

آنها با بررسي‌هاي شبانه‌‌روزي و تحقيقات گسترده سرانجام توانستند به سرنخ‌هايي از اين جوان دست پيدا كنند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه او مجرمي سابقه‌دار بود كه پيش از اين نيز به اتهام جرايم مشابه دستگير شده وبه زندان افتاده بود. با شناسايي متهم، مأموران او را دستگير كردند و هر چند وي منكر هرگونه جرمي بود اما وقتي دختربچه بي‌گناه او را شناسايي كرد، مجبور شد اتهامش را قبول كند.

به اين ترتيب پرونده به دادگاه كيفري استان كرمان فرستاده شد و قضات دادگاه پس از محاكمه، جرم متهم را محرز دانسته و رأي به اعدام او در ملأ عام دادند. اين رأي مدتي بعد به تأييد قضات ديوان‌عالي كشور نيز رسيد و به اين ترتيب شمارش معكوس براي اعدام مرد شيطان‌صفت شروع شد. صبح ديروز، درحالي‌كه عده‌ زيادي از مردم جيرفت در چهارراه كشت و صنعت اين شهر جمع شده بودند تا شاهد مجازات مرد شيطان‌صفت باشند، اين مرد به محل اجراي حكم منتقل و در ملأ عام به دار مجازات آويخته شد.

کد خبر 296992

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha