دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
۰ نفر

پسر شیشه‌ای که بعد از درگیری خونین با عمویش خودرویی را برای فرار زورگیری کرده بود فکرش را نمی‌کرد که واژگونی خودرو باعث دستگیری‌اش می‌شود.

متهم

چندي قبل به مأموران انتظامي شهرستان ساوه خبر رسيد در جريان نزاعي خانوادگي مردي به ضرب چاقو مجروح شده است. ماجرا از اين قرار بود پسري 19ساله كه از مدت‌ها قبل با عمويش دچار اختلاف شده بود با او درگير شده و وي را با ضربات چاقو مجروح كرده بود. بعد از اين حادثه پسر جوان سوار بر يك وانت متواري شده بود اما معلوم نبود كجا گريخته است. يك روز بعد از اين حادثه وانت در اطراف ساوه كشف شد.

همان روز راننده يك خودروي سمند در حوالي شهريار با ارائه مشخصات جوان تحت تعقيب گفت كه او با همدستي جواني ديگر خودروي وي را زورگيري كرده و فرار كرده‌اند. راننده جوان در اين‌باره گفت: 2پسر جوان خودروام را حوالي شهريار دربست كرايه كردند اما در ادامه با تهديد من را از خودروام پياده كردند. آنها حتي كارت عابربانكم را نيز از من زورگيري كرده و من را در جاده رها كردند. نشاني‌هايي كه راننده سمند اعلام كرد با مشخصات جوان فراري مطابقت داشت.

از اين‌رو مشخصات سمند مسروقه به واحدهاي گشتي پليس اعلام شد تا او دستگير شود. چند روز از اين ماجرا مي‌گذشت تا اينكه معلوم شد اين خودرو در نزديكي دامغان واژگون و راننده‌اش در بيمارستان بستري شده است. شدت اين حادثه به حدي بود كه راننده مجروح شده و پزشكان مجبور شدند ريه‌اش را جراحي كنند. به اين ترتيب چند روز بعد از اين حادثه سرانجام راننده كه همان جوان تحت تعقيب بود، دستگير شد.

او صبح ديروز براي بازجويي به شعبه اول بازپرسي دادسراي ناحيه 34تهران منتقل شد و از سوي بازپرس نصرتي تحت بازجويي قرار گرفت. او در اعترافاتش گفت: بعد از آنكه عمويم را با چاقو مجروح كردم همراه يكي از دوستانم متواري شدم. در بين راه يك سمند را از صاحبش زورگيري كرديم و مي‌خواستيم به سوي مشهد فرار كنيم. ما در بين راه شيشه مصرف كرديم و از سويي من خسته بودم. به همين دليل پشت فرمان خوابم برد و سمند واژگون شد. بعد از آن ديگر چيزي متوجه نشدم تا اينكه ديدم روي تخت بيمارستان هستم. من هيچ مدركي همراهم نبود و فقط گواهينامه دوستم در جيبم بود. به همين دليل تا چند روز همه من را به نام دوستم مي‌شناختند تا اينكه بعد از جراحي ريه‌ام دستگير شدم. براساس اين گزارش متهم در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات ادامه دارد.

کد خبر 297546

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha