همشهری آنلاین: در پی تماس با مدیرعامل استقلال از سوی مقامات وزارت ورزش و جوانان اعلام شده که به دلیل هزینه‌های زیاد استخدام استیماچ آبی‌ها قادر به جذب این مربی نیستند.

فارس نوشت: نصرالله سجادی در تماس با بهرام افشارزاده اعلام کرده که با توجه به اینکه هزینه‌ها و رقم دستمزدی ایگور استیماچ زیاد است بهتر است که استقلال از جذب این مربی خارجی صرف نظر کند.

به این ترتیب طبق تماسی که با افشارزاده گرفته شده، حضور استیماچ در استقلال منتفی شد.

استقلالی‌ها امروز مذاکرات جدی با استیماچ را انجام دادند، اما برخی از اعضا هیات مدیره به این مربی اعلام کردند که قراردادش تنظیم شده و در حال نهایی شدن، اما به نظر می رسد که پس از ارزیابی‌های نهایی به این نتیجه رسیده‌اند که هزینه‌ها برای جذب این مربی بالا است.

هزینه جذب استیماچ نسبت به برانکو، همتای خود در پرسپولیس بسیار پایین تر است، اما طبق هماهنگی‌ها و تصمیمات گرفته شده قرار است که وزارت ورزش هزینه مربی استقلال را بدهد و در این زمینه هم تصمیم نهایی بر عهده آنها است.

فارس در خبر ديگري نوشت: باشگاه استقلال بعد از به بن‌بست رسیدن مذاکراتش با استیماچ با پرویز مظلومی به توافق نهایی رسید.

پس از منتفی شدن حضور ایگور استیماچ اهل کرواسی در تیم استقلال، مسئولان این باشگاه بلافاصله مذاکره با پرویز مظلومی را آغاز کرده و در نهایت با این مربی به توافق رسیدند.

مظلومی که 3 فصل پیش سرمربی‌گری استقلال را بر عهده داشت در جلسه امروز بعد از ظهر خود از برنامه‌هایی که به این باشگاه داده بود دفاع کرده و خواستار اجرای آنها شد.

قرار است فردا پرویز مظلومی رسماً به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال فعالیت خود را آغاز کند.

کد خبر 298604

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha