همشهری‌آنلاین: مذاکره با رامین رضاییان، بازگشت هافبک تراکتورسازی به پرسپولیس تهران، حضور دو خارحی مد نظر پرسپولیس در تهران و ... از مهمترین اتفاقات باشگاه پرسپولس است.

پرسپولیس
  • مذاكره رامين رضاييان با پرسپوليس

فارس نوشت: بازیکن مد نظر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جلسه خوبی با مسئولان باشگاه برگزار کردم اما قرار شد فردا درباره جزئیات و مسائل مالی صحبت کنیم.

رامین رضائیان مدافع فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن که پیش از ظهر امروز برای مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس به این باشگاه رفته بود پس از خروج از جلسه و در جمع خبرنگاران درباره مذاکره‌اش با مسئولان پرسپولیس گفت: خوشبختانه جلسه خوبی برگزار کردیم و مسئولان باشگاه پرسپولیس برخورد خوبی با من داشتند و درباره مسائل کلی صحبت کردیم.

وی ادامه داد: قرار شد فردا هم جلسه‌ای برگزار کنیم تا درباره مسائل مالی و جزئیات قرارداد صحبت‌های بیشتری انجام شود.

  • خارجي‌هاي پرسپوليس آمدند

۲ بازیکن اهل کرواسی برای مذاکره با مسئولان پرسپولیس وارد این باشگاه شدند.

لوکا ماریچ و ایوان کرسانویچ دو بازیکن کرواتی هستند که به همراه مدیربرنامه های خود و رضا چلنگر مترجم باشگاه وارد دفتر پرسپولیس شدند تا مذاکرات با این بازیکنان صورت گیرد. این دو در پست های دفاع و فوروارد بازی می‌کنند.

لوکا ماریچ مدافع 28 ساله اهل کشور کرواسی یکی از بازیکنان مدنظر برانکو ایوانکوویچ است که بامداد امروز به تهران آمد. این مدافع که فصل گذشته در تیم زویتسای لهستان عضویت داشت با یک متر و 87 سانتیمتر قد یک نایب قهرمانی در لیگ کرواسی به دست آورده است.

ماریچ در شرایطی برای مذاکره با باشگاه پرسپولیس به تهران آمده که قیمت او در سایت ترانسفر مارکت 650 هزار یورو (بیش از 2 میلیارد تومان) تخمین زده شده است.

  • احمدزاده: شماره ۲۷ پرسپولیس را می‌خواهم

تسنيم نيز نوشت: هافبک فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: می‌خواستم به پرسپولیس برگشته و شماره ۲۷ را بپوشم. فرشاد احمدزاده در خصوص بازگشتش به پرسپولیس عنوان کرد: قرار است به زودی به باشگاه پرسپولیس بروم تا در خصوص مسائل مالی با مسئولان با طاهری مدیریت باشگاه صحبت‌هایی داشته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در لیست برانکو برای حضور در پرسپولیس قرار دارد یا نه گفت: تا آنجا که به من اطلاع داده‌اند در لیست برانکو هستم و او در مصاحبه‌های خود به این موضوع اشاره کرده است. جدا از آن من بازیکن پرسپولیس هستم و موظفم به باشگاه رفته و صحبت‌های لازم را برای بازگشت به تیم داشته باشم. 

عبدي: مي‌خواهيم تمام خواسته‌هاي برانكو را برآورده كنيم

حسين عبدی عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با بيان اينكه به برانکو مشورت نمی‌دهم مگر اینکه خودش بخواهد گفت: ما به دنبال این هستیم که تمام نفرات حاضر در لیست برانکو را جذب کنیم.
  • گابریل در پرسپولیس نمی‌ماند
مدیر برنامه‌های گابریل گفت: این بازیکن در پرسپولیس نمی‌ماند، چرا که از دو تیم تبریزی پیشنهاد دارد.

مدیر برنامه های فرناندو گابریل بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که امروز به این باشگاه رفته بود گفت: گابریل صد در صد در پرسپولیس باقی نمی‌ماند چرا که دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی او را می‌خواهند. ما نامه‌ای برای پرداخت مطالبات این بازیکن به باشگاه پرسپولیس داده‌ایم و به آنها 10 روز فرصت داده‌ایم تا این مطالبات پرداخت شود. قرارداد گابریل 150 هزار دلار بود که 127 هزار دلار آن باقی مانده و هر ماه دیرکرد این مبلغ 3 درصد به آن اضافه خواهد کرد.

کد خبر 298741

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha