همشهری آنلاین: رییس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور از راه‌اندازی نخستین مرکز رشد فناوری در حوزه قرآنی خبر داد و گفت: طبق مصوبه دولت، شرکت‌هایی که از سوی مراکز رشد فناوری به بانک‌ها معرفی می‌شوند، از بانک‌ها وام دریافت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، حمید صابرفرزام افزود: چرا باید در بحث قرآن، با قرآن‌های چینی یا قلم‌های چینی مواجه باشیم و اکثر این محصولات از چین وارد شوند؟ در حالی که می‌توانیم همین محصولات را با کیفیت بهتر در ایران تولید کنیم.

رییس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور درباره جنس فعالیت مراکز رشد فناوری گفت: این مراکز محلی است که شرکت‌های کوچک می‌توانند در آن تاسیس و رشد کنند و زمانی که به حد قابل قبولی از توانایی رسیدند، فعالیت خود را به شکل کاملاً مستقل دنبال کنند.

فرزام افزود: فعالیت مراکز رشد فناوری به این صورت نیست که از یک فرد یا یک ایده به صورت شخصی حمایت کنیم، بلکه افراد می‌توانند ایده‌های خود را در این مراکز به محصول تبدیل کنند.

وی ادامه داد: در مراکز رشد، هر شرکتی که بتواند مجوز و تاییدیه مرکز را بگیرد از نظر فیزیکی و دیگر مسائل نیز مورد حمایت مشاوره‌های حقوقی و مالی قرار می‌گیرد و در دو سال می‌تواند میهمان مرکز رشد فناوری باشد تا بعد از آن به صورت مستقل فعالیت خود را دنبال کند.

رییس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور درباره حمایت‌های مالی از شرکت‌ها در مرکز رشد فناوری، گفت: طبق مصوبه دولت، شرکت‌هایی که از سوی مراکز رشد فناوری به بانک‌ها معرفی می‌شوند، از بانک‌ها وام دریافت می‌کنند و امیدواریم علاوه بر حمایت توسط موسسات و مراکز قرآنی، خیرین نیز حمایت‌هایی از مرکز رشد فناوری‌های قرآنی و دیگر مراکز رشد فناوری داشته باشند.

کد خبر 300837

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha