دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۲
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: استقلال این روزها با پرویز مظلومی در حالی تمریناتش را ادامه می‌دهد که مسئولان این باشگاه همچنان درصدد جذب یک هافبک و یک مهاجم خارجی هستند.

فوتبال-استقلال

در روزهاي گذشته رسانه‌ها از احتمال حضور مسعود شجاعي و قاسم دهنوي در جمع آبي‌پوشان خبر دادند ولي مسئولان استقلال اين موضوع را تكذيب مي‌كنند. بهرام اميري عضو كميته نقل و انتقال استقلال مي‌گويد: « دهنوي از اول هم در فهرست اصلي ما جانداشت. البته ايشان بازيكن بزرگي است ولي در نهايت نمي‌توانيم در خدمت ايشان باشيم. ما درفصل نقل و انتقالات با بازيكنان مختلفي تماس مي‌گيريم اما اين به اين معنا نيست كه حضور آنها در تيم ما قطعي باشد.» شجاعي هم با اينكه در فهرست پرسپوليس قرار دارد، زمزمه‌هايي در مورد حضورش در فهرست استقلال شنيده مي‌شد اما اميري در مورد اين موضوع مي‌گويد: «تا اين لحظه كادر فني درخواستي براي جذب مسعود شجاعي نداشته و طبعاً مذاكراتي هم از سوي ما با اين بازيكن صورت نگرفته است.» اميري در مورد نتيجه جلسه مذاكرات با برنو سزار مهاجم برزيلي مي‌گويد: «فعلا در حال مذاكره هستيم ولي چيزي قطعي نشده است.»

  • بازگشت كرار

استقلال در حالي ديروز در 2نوبت صبح و عصر تمريناتش را در اردوي كردان ادامه داد كه كرار جاسم هافبك عراقي اين تيم سرانجام با آبي‌پوشان تهراني تمرين كرد. مهدي رحمتي و وحيد طالب‌لو هم كه 3شب پيش در مراسم افطاري با يكديگر آشتي كرده بودند، ديروز در كنار هم دويدند و با هم صحبت مي‌كردند. آشتي‌كنان آنها و رابطه نزديكي كه با يكديگر دارند باعث شد تا رحمتي و طالب‌لو يكي از سوژه‌هاي تمرين ديروز آبي‌پوشان باشند. رابطه صميمي اين دو بازيكن قطعا مي‌تواند خيال مظلومي را بابت عدم‌ايجاد حاشيه در استقلال راحت كند. استقلال در حالي تمريناتش را در كمپ كردان كرج ادامه مي‌دهد كه مسئولان اين كمپ ديروز تا آستانه شروع تمرين، اجازه ورود استقلالي‌ها را به كمپ ندادند. مدير كمپ كردان كرج در مورد اينكه مسئولان استقلال گفته‌اند كه هزينه اين اردو را واريز كرده‌اند، مي‌گويد: «40درصد پولي كه بايد پرداخت مي‌شد، باقي‌مانده و قرار بود روز پنجشنبه هفته گذشته اين پول واريز شود اما استقلالي‌ها بدقولي كردند. ما تمام امكانات را به روي استقلالي‌ها بستيم و اجازه ورود به سالن غذاخوري و اتاق‌هاي‌شان را نداديم تا در محوطه بايستند. با اين حال با وساطت پرويز مظلومي و منصور پورحيدري بار ديگر امكانات را دراختيار آنها قرار داديم. تاكنون 32ميليون تومان پرداخت كرده‌اند و 20ميليون تومان در قالب چك به ما داده‌اند. قرار است الباقي پول توسط اسپانسر باشگاه پرداخت شود.»

استقلال همچنان با چالش‌هاي مالي مواجه است و انتخاب اسپانسر اين باشگاه هنوز به مراحل پاياني نزديك نشده است. اين در حالي است كه بازيكنان جديد استقلال و هچنين آنهايي كه قراردادشان را تمديد كردند، منتظرند تا درصدي از مبالغ قراردادهايشان را دريافت كنند. بهرام افشارزاده مديرعامل استقلال به بازيكنان قول داده تا اين مشكل ظرف روزهاي آينده برطرف شود. اين در حالي است كه مسئولان استقلال هنوز موفق نشده‌اند تا براي انتخاب اسپانسر با يك گزينه ايده‌آل به توافق برسند.

کد خبر 300891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha