همشهری آنلاین: جسد آنتونیو پوئرتا بازیکن 22 ساله تیم سویا که سه روز پس از حمله قلبی در یک بازی رسمی در گذشت، به ورزشگاه سویا برده شد تا هواداران این تیم برای آخرین بار با او خداحافظی کنند.

به گزارش ای‌اس‌پی‌ان  پیکر پوئرتا بعد از نیمه‌شب سه‌شنبه 28 اوت به ورزشگاه خانگی سویا  برده شد تا 10 هزار طرفدار این تیم که از عصر در خیابان‌های اطراف ورزشگاه جمع شده بودند با او خداحافظی کنند.

بر روی تابوت پوئرتا پرچم اسپانیا و باشگاه سویا کشیده شده بود و طرفداران این تیم حین همراهی آن این شعر را می‌خواندند: پوئرتا، سویا با توست.

A picture of  Antonio Puerta is placed among candles

در میان افرادی که در کنار وزشگاه جمع شده بودند بسیاری از طرفداران رئال بتیس، دیگر تیم شهر سویا هم که در لالیگا بازی می‌کند دیده می‌شدند.

بازیکنان تیم سویا هم که پس از لغو بازی این تیم مقابل آاک آتن به دلیل مرگ پوئرتا به اسپانیا برگشته بودند مستقیما به ورزشگاه آمدند تا در مراسم یادبود پوئرتا شرکت کنند.

پوئرتا یکی از مدافعان با آتیه اسپانیا بود که در منطقه کارگرنشین تریانا در سویا متولد شده بود.

پوئرتا سه‌شنبه پس از آن که در بازی تیم سویا مقابل ختافه نقش برزمین شد با پای خود به کنار زمین آمد اما به یک ‌باره دچار ناراحتی شد و به بیمارستان منتقل شد. وی سه روز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بود و سرانجام بر اثر حمله قلبی جان داد.

Sevilla defender Antonio Puerta walks out of the field during his  last Spanish League soccer match

پوئرتا اولین بازیکن سویا نیست که در یک مسابقه رسمی دچار حمله قلبی می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد.  پدرو بروئزو مهاجم این تیم هم در سال 1973 حین انجام یک بازی رسمی دچار حمله قلبی شد و بر اثر آن در 27 سالگی جان سپرد.

کد خبر 30105

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز