سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: ده‌ها هزار یمنی در تظاهراتی که با عنوان مخالفت با طرح استعماری و جنایات استعمارگران و مخالفت با محاصره یمن شرکت کردند.

تظاهرات دهها هزار یمنی در صنعاء

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، این تظاهرات عصر سه شنبه در صنعا با حضور ده ها هزار نفر تحت عنوان "مخالفت با طرح استعمار و جنایتها و محاصره" برگزار شد.

تظاهرکنندگان « مخالفت با طرح استعماری و جنایات استعمارگران و مخالفت با محاصره یمن» شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر می دادند و از گزینه های راهبردی که رهبر جنبش انصار الله یمن وعده آن راداده است حمایت می کنند.

همچنین کمیته عالی انقلاب یمن، روز سه شنبه بار دیگر، مردم را به شرکت در تظاهرات "مخالفت با طرح استعمار و جنایات استعمارگران و محاصره یمن" در صنعا فراخوانده بود.

کمیته عالی انقلاب یمن، با انتشار بیانیه ای، ادامه جنایت سعودی ضد یمن و استمرار محاصره این کشور و همچنین سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایت ها را محکوم کرد.

کمیته عالی انقلاب یمن، توقف فوری همه انواع تجاوزها ضد این کشور را خواستار شد و تاکید کرد که با همه توطئه هایی که ضد مردم یمن چیده می شود، برخورد خواهد کرد.

در این میان، شهرهای مختلف یمن در شمال و غرب این کشور، کانون برنامه‌های مختلفی بود که مردم را به بسیج عمومی ضد متجاوزان سعودی فرا خواند.

این برنامه های اعتراضی، با برگزاری تظاهرات و راه پیمایی‌های مختلفی در استان‌های عمران در شمال یمن و الدیده در غرب و اب در جنوب این کشور همراه شد.

شرکت کنندگان در این راه پیمایی ها ضمن تاکید بر ضرورت حمایت مالی، تسلیحاتی و جانی از ارتش و کمیته های مردمی، در خصوص پیوستن به نیروهای مسلح این کشور برای دفاع از میهن اعلام آمادگی کردند.

تظاهرکنندگان همچنین ادامه تجاوزهای سعودی را محکوم کردند و توقف حملات ضد غیرنظامیان و زیرساخت های کشور را خواستار شدند.

کد خبر 303658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha