جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
۰ نفر

دختر جوان که همراه با اعضای باشگاه سبقت‌مجاز همشهری برای توزیع غذا بین کارتن‌خواب‌ها راهی جنوب تهران شده بود به عمق ۱۷متری چاه سقوط کرد و به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت.

fire

اين حادثه حدود ساعت 22:30چهارشنبه در خيابان انبار‌گندم، حوالي ميدان شوش تهران رخ داد. آن شب وقتي خودروي حامل اعضاي باشگاه سبقت‌مجاز همشهري به اين منطقه رسيد، دختر جوان پياده شد و درحالي‌كه سرگرم راهنمايي راننده براي پارك كردن بود، به داخل چاهي كه پشت سرش بود سقوط كرد. اين چاه كه مربوط به پروژه فاضلاب و از سوي شركت فاضلاب تهران حفر شده بود، فاقد حفاظ بود و پس از اين حادثه دوستان دختر جوان به تكاپو افتادند تا او را نجات دهند.

از سوي ديگر ماجرا به آتش‌نشاني هم گزارش شد و امدادگران ايستگاه4 راهي محل حادثه شدند و توانستند پس از حدود 45دقيقه، دختر جوان را كه از ناحيه پا دچار آسيب‌ديدگي شده بود، نجات دهند. با انتقال وي به بيمارستان، او روز پنجشنبه تحت عمل جراحي قرار گرفت و در حال حاضر وضعيت عمومي او خوب گزارش شده است. در همين حال يكي از مسئولان ذيربط در شركت فاضلاب با اشاره به بيمه بودن پروژه و تحت پوشش قرار گرفتن فرد حادثه‌ديده، علت اين اتفاق را سهل‌انگاري پيمانكار در استفاده از حصار و حفاظ براي چاه مورد نظر عنوان كرد و از برخورد قانوني با وي خبر داد.

لازم به ذكر است «باشگاه سبقت‌مجاز» روزنامه همشهري متشكل از افرادي است كه تمايل به انجام كار خير و ترويج آن دارند. اعضاي اين باشگاه در مرامنامه خود متعهد شده‌اند كه هر هفته با تحقق آرزوي يك نفر، لبخند را بر لبان وي بنشانند. آخرين برنامه رسمي اين باشگاه، در شب نيمه رمضان و همزمان با ميلاد امام حسن مجتبي(ع) برگزار شد كه طي آن، اعضاي باشگاه با حضور در مناطق محروم به اطعام افراد كارتن‌خواب پرداختند.

پس از اجراي اين برنامه، جمعي از اعضا تصميم گرفتند اين كار را به‌طور مستمر و هفتگي ادامه دهند. اين برنامه خودجوش در مدت كوتاهي به سرعت گسترش يافت به‌طوري‌كه در حال حاضر، هر‌هفته ده‌ها نفر به‌صورت داوطلبانه اقدام به تهيه غذا كرده و بيش از هزار پرس غذا را در ميان كارتن‌خواب‌هاي تهران توزيع مي‌كنند. برنامه چهارشنبه‌شب گذشته نيز از سلسله‌برنامه‌هاي اطعام كارتن‌خواب‌هاي پايتخت بود كه با حادثه سقوط يكي از خيرين در چاه همراه شد كه الحمدلله اين حادثه به‌خير گذشت.

کد خبر 303883

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha