سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۸۵ - ۲۰:۰۰
۰ نفر

سرمربی تیم ملی کشورمان پیش از سفر به کره اطمینان داد که ایران از دو بازی آینده امتیازات لازم را برای صعود به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا کسب خواهد کرد.

قلعه نویی در گفت و گو با ایسنا گفت:خوشبختانه شرایط تیم از نظر روحی و فنی بسیار بهتر از شرایط بازی با سوریه است. بازیکنان ما به خوبی در تمرینات ظاهر شدند و از کره‌ی جنوبی شناخت خوبی داریم.وی افزود: خوشبختانه این بار تمام بازیکنان لژیونر را در اختیار داریم و این موضوع به ما کمک می‌کند تا با تمام قدرت به مصاف کره‌ی جنوبی برویم.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: فیلم بازی‌های کره‌ی جنوبی در جام جهانی را مورد آنالیز قرار داده‌ایم و پس از سفر به سئول این فیلم‌ها را برای بازیکنان نیز نمایش داده تا آنها با نقاط ضعف و قوت حریف بیشتر آشنا شوند. قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: می‌دانیم که بازی کردن در سئول کار آسانی نیست؛ اما, بی‌تردید ایران از این بازی با امتیاز بیرون خواهد آمد. ما حداقل یک امتیاز و حداکثر سه امتیاز خواهیم گرفت و پس از آن در بازی با سوریه صعودمان به مرحله‌ی نهایی جام ملت‌های آسیا را قطعی می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران سپس به مشکلات بازی برابر کره پرداخت و افزود: این دیدار قرار بود دهم اسفند ماه برگزار شود و در آن زمان تیم ملی ایران از بازیکنانی تشکیل می‌شد که شش سال کنار یکدیگر کار کرده بودند؛ ولی، این بازی انجام نشد. در حالی که در مدتی بسیار اندک تیم ایران با کره‌ی جنوبی بازی کرد و دو بر صفر بازنده شد.

وی افزود: انتظار ما از فدراسیون گذشته این بود که حداقل روی تاریخ بازی‌های ما اعتراض می‌کردند. اکنون ما هفده هزار کیلومتر سفر از سئول به دمشق پیش رو داریم و به دلیل نبود پرواز اختصاصی باید چند هواپیما عوض کنیم؛ اما, در هر صورت این مسایل موجب نگرانی ما نیست, چرا که با توجه به همت و غیرت بازیکنان به صعود تیم ایران اطمینان دارم.

کد خبر 3063

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز