همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه تهران در عین اعلام اینکه لیست ممنوعه‌ای درباره حضور چهره‌های سیاسی در دانشگاه وجود ندارد، تصریح کرد: هر کس به لحاظ قانونی اجازه حضور در مجامع را داشته باشد، می‌تواند در صورت تقاضای دانشجویان و نهادهای رسمی دانشگاهی در دانشگاه حضور داشته باشند.

دکتر محمود نیلی احمدآبادی

به گزارش ايسنا، دكتر محمود نيلي احمدآبادي با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: انتخابات نشاط به همراه دارد و باعث می‌شود جوانان کشور امیدوارانه‌تر وارد حوزه‌های مختلف شوند، اما شرط این است که چارچوب‌ها و ضوابط رعایت شود و دانشگاه جولانگاه گروه‌ها و جریانات سیاسی نشود.

رئيس دانشگاه تهران افزود: جریان‌های سیاسی اگر می‌خواهند با هم رقابت کنند، باید آگاه باشند این امر باید در فضای بیرون از دانشگاه باشد. افرادی که شرایط قانونی را دارند در صورت تقاضای دانشجویان می‌توانند در دانشگاه حضور یابند، در واقع متقاضی حضور این جریان‌ها در دانشگاه، دانشجویان هستند و خود افراد نمی‌توانند متقاضی حضور در دانشگاه باشند.

نیلی با تاکید بر اینکه لیست ممنوعه‌ای در مورد حضور افراد در دانشگاه وجود ندارد، گفت: شورای نظارتی وجود دارد که در آن شورا باید سوابق افرادی که می‌خواهند در دانشگاه حضور پیدا کنند حاکی از آن باشد که ضوابط دانشگاه را رعایت می‌کنند و هر کس به لحاظ قانونی اجازه حضور در مجامع را داشته باشد، می‌تواند در صورت تقاضای دانشجویان و نهادهای رسمی دانشگاهی در دانشگاه حضور داشته باشند.

رییس دانشگاه تهران تصریح کرد: دانشگاه در انتخابات سوگیری خاصی ندارد و فقط خواهان برگزاری انتخابات در کمال آرامش و نشاط است.

کد خبر 306715

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha