همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۵ مغلوب قهرمان جهان شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 7:40 شنبه (21 شهريور) به وقت تهران در سالن هاماماتسو آرنا چهارمین مسابقه خود در جام جهانی 2015 را برابر لهستان آغاز کرد. تیم ایران در این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 23 ، 15 بر 25 ، 20 بر 25 و 15 بر 11 مقابل لهستان، قهرمان جهان مغلوب شد.

کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای شروع مسابقه معروف، عبادی‌پور، میرزاجانپور، غفور، مرندی، غلامی و موسوی را انتخاب کرده بود.

این دو تیم در حالی برابر هم قرار گرفتند که پیش از این مسابقه تیم ملی لهستان در سه دیدار خود در جام جهانی 2015 موفق به شکست تیم‌های روسیه، آرژانتین و تونس شده و از هر سه بازی حداکثر امتیاز را کسب کرده و با 9 امتیاز به علت معدل ست کمتر و پایین‌تر از ایتالیا و آمریکا در رده سوم جدول رده‌بندی قرار داشت. در طرف مقابل ایران از سه بازی گذشته خود دو پیروزی برابر تونس و ونزوئلا و یک شکست برابر آرژانتین را در کارنامه داشت.

لهستان یکی از قدرت‌های کنونی والیبال جهان و از هماهنگ‌ترین تیم‌های دنیاست که در تالار افتخاراتش سه طلا، سه نقره و یک برنز از رقابت‌های المپیک و جهان دارد.

تیم ملی والیبال ایران فروز يكشنبه از ساعت 14:10 به وقت تهران در آخرین مسابقه مرحله نخست خود در جام جهانی 2015 به مصاف روسیه مي‌رود.

کد خبر 306895

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha