آمار بازدید شهروندان از آسمان نمای گنبد مینا و جشنواره‌های تابستانی این مجموعه از مرز ۳۷هزار نفر گذشت و پیش‌بینی می‌شود تا پایان تابستان حدود ۴۰هزار نفر از بزرگ‌ترین آسمان نمای خاورمیانه بازدید کنند.

 مديرعامل شركت نوسازي عباس‌آباد گفت: تابستان امسال، مركز علم و آسمان نماي گنبد مينا به يكي از مناطق پربازديد‌كننده در شهر تهران تبديل شده و همه روزه ميزبان جمع كثيري از علاقه‌مندان حوزه علوم فضايي از مناطق مختلف پايتخت و ساير شهرهاست. ‌اردشير نوريان در ادامه افزود:

برگزاري جشنواره‌هاي تابستاني، برگزاري ويژه برنامه‌هاي مناسبتي، رصدهاي شبانه و روزانه، برگزاري كلاس‌هاي آموزشي در رشته‌ها و مقاطع سني مختلف و حضور اساتيد و صاحب‌نظران حوزه نجوم و هوا فضا از مهم‌ترين دلايل افزايش آمار بازديد شهروندان از مجموعه مركز علم و آسمان نماي گنبد ميناست.

وي با بيان اينكه در تابستان امسال بيش از 37هزار نفر از مجموعه پلانتاريوم تهران بازديد كرده‌اند، گفت: استقبال مردم از جشنواره‌هاي تابستاني نجوم، موشك‌هاي آبي و ساعت‌هاي آفتابي گنبد مينا بسيار رضايت بخش بوده است و پيش‌بيني مي‌شود تا پايان تابستان حدود 40هزار نفر از بزرگ‌ترين آسمان‌نماي خاور ميانه بازديد كند.

کد خبر 307428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha