مدیرعامل اجرایی شرکت اپل تازه‌ترین اقدام استودیوهای هالیوودی را در جاودانه‌کردن زندگی و شخصیت استیو جابز حرکتی «فرصت‌طلبانه» توصیف کرد.

به‌گزارش همشهري، تيم كوك كه در يك برنامه شبانگاهي تلويزيوني مقابل استفن كولبرت نشسته بود، در حالي لب به انتقاد از فيلم سينمايي «استيو جابز» ساخته دني بويل و مستند «مردي در ماشين» الكس گيبني گشود كه برخي كارشناسان از فيلم بويل به‌عنوان بخت جدي اسكار‌2016 ياد مي‌كنند. او درباره مدير پيشين اپل گفت:

استيو جابزي كه من مي‌شناختم، يك انسان شگفت‌انگيز بود؛ مردي كه شما نهايت تلاشتان را در همكاري با او به‌كار مي‌گرفتيد. استيو اين توانايي منحصر‌به‌فرد را داشت كه به گوشه و كنار نگاه كند و از آينده بگويد. كوك با اشاره به اينكه هيچ‌كدام از 2فيلم مربوط به مديرعامل فقيد اپل را نديده، افزود: من هر روز دلم براي استيو تنگ مي‌شود و به‌نظرم خيلي از مردم مي‌خواهند با فرصت‌طلبي با او برخورد كنند.

من از اين كارها متنفرم و معتقدم اين بخش خوب دنياي ما نيست. در فيلم سينمايي استيو جابز مايكل فاسبندر در نقش اصلي ظاهر شده و برخي معتقدند كه بويل مي‌تواند با اين فيلم در فصل جوايز موفق باشد. مستند مردي در ماشين اين هفته به‌صورت محدود اكران مي‌شود.

کد خبر 307649

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha