حسین بیژنی، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه، به خبرگزاری مهر گفت: «از حدود هفت هزار اتوبوس موجود در اتوبوسرانی دو هزار و 200 دستگاه آن فرسوده است که باید با تأمین اتوبوسهای جدید نوسازی شود.»
به گفته او مدت زمان جایگزینی اتوبوسهای فرسوده به میزان تولیدات و عمل کردن خودروسازان داخلی به تعهداتشان بستگی دارد.
او ادامه داد: «با توجه به روند سالیان گذشته در این خصوص امیدی به خودروسازان داخلی نداریم.»
به اعتقاد او تعمیر اتوبوسهای فرسوده موجود به صرفه نیست و لی شهرداری مجبور است با توجه به کمبودها و کافی نبودن تولیدات داخلی از آنها در حمل و نقل شهری پایتخت استفاده کند که این مسئله ضمن افزایش هزینهها، نارضایتی مردم را نیز به دنبال خواهد داشت.