همشهری آنلاین: جلسه ویژه هیات دولت عصر جمعه به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری برای پیگیری حادثه منا و اجرای دستور رییس‌جمهوری تشکیل شد.

جلسه هیات دولت به ریاست اسحاق جهانگیری

به گزارش ایرنا، در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت جان باختگان و مجروحان در حادثه منا ارایه و تصمیمات لازم برای این موضوع اتخاذ شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهوری شامگاه پنجشنبه در پیامی ضمن تسلیت فاجعه دردناک منا و کشته شدن تعداد زیادی از حجاج از معاون اول خود خواست تا در اسرع وقت با تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به این فاجعه و تجمیع امکانات لازم، ضمن اطلاع‌رسانی به ملت شریف ایران، اقدامات زیر را انجام داده و مستمرا به وی گزارش دهد.

در این دستور رییس‌جمهوری، رسیدگی به امور حجاج بیت‌الله الحرام، مجروحان فاجعه و انتقال درگذشتگان این حادثه مورد تاکید قرار گرفته است.

همچنین از استانداران خواسته شده است تا با حضور در منازل درگذشتگان و مجروحان فاجعه کمک‌ها لازم و تسهیلات مکفی برای انجام امور مربوطه ارایه کنند.

رییس جمهوری وزارت امور خارجه و سفیر ایران در عربستان را هم موظف کرد تا ضمن بررسی چگونگی رخ دادن این فاجعه تمامی اقدامات لازم جهت احقاق حقوق درگذشتگان و حادثه دیدگان را به عمل آورد.

کد خبر 308388

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha