همشهری آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین انصاری گفت: وقتی سرزمین وحی به دست انسان‌های بی‌دین و عیاش می‌افتد این اتفاقات عجیب نیست و همه باید دعا کنیم خانه خدا و حرم نبوی از دست این خاندان بی‌دین نجات یابد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در ادامه ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس گفت: وقتی که انقلاب اسلامی پیروز شد نظام سلطه دو هدف را در دستور کار خود قرار داد که یکی سد شدن در مقابل انقلاب است و هدف دیگر انتقام گرفتن از مردم و نظام و از ابتدای پیروزی انقلاب حرکت‌های براندازی را آغاز کردند که یکی از بزرگ‌ترین این توطئه‌ها تحمیل کردن جنگ به ملت ایران بود.

وی افزود: درست است که این جنگ ناجوانمردانه برای ما تلخ و ناگوار بود اما فرهنگ مقاومت و مقابله با زورگو در آن تعریف شد و به آن عمل شد و بعد از حمله صدام که با حمایت کشورهای دیگر همراه بود، ما از آن به عنوان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس یاد کردیم که معانی بسیار ارزشمندی در این عناوین نهفته است.

حجت الاسلام انصاری در پایان تصریح کرد: دو عامل باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شد که یکی فرهنگ مقاومت و دفاع اسلامی بود که برگرفته از تعالیم دینی ما است و دیگری روحیه استقلال طلبی و سلحشوری ایرانی که در مقابل زورگو می‌ایستد و امروز می‌بینید که این فرهنگ غنی اسلامی نظام سلطه را در برابر ما به زانو درآورده است.

کد خبر 308771

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha