وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به اصلاح متولی حذف یارانه نقدی میلیاردرها، گفت: هیأت وزیران متولی تأیید شاخص‌های حذف یارانه پردرآمدهاست.

ربیعی

علي ربيعي در گفت‌وگو با خبرگزاري خانه ملت، گفت: رئيس مجلس چندي پيش در نامه خود به رئيس‌جمهور تأكيد كرده بود كه شاخص‌هاي حذف يارانه پردرآمد‌ها نبايد تنها به تصويب يك وزير برسد بلكه بايد هيأت وزيران آن را تصويب كنند و دولت در راستاي نامه مذكور اشكال به‌وجود آمده را برطرف كرد. وي افزود: بنا شد پس از اين حذف يارانه پردرآمدها به تصويب هيأت وزيران برسد.

گفتني است تدوين شاخص‌هاي شناسايي و حذف يارانه نقدي پردرآمدها كه در قانون بودجه امسال آمده يكي از موارد بحث‌‌برانگيزي است كه تاكنون به‌صورت شفاف از سوي دولت اعلام نشده است.

ربيعي مي‌گويد: طبق اين قانون يارانه 2ميليون نفر حذف شده اما اعتراض‌هاي زيادي را به دنبال داشته است. برخي شهروندان از درآمد پايين خود مي‌گويند ولي نمي‌دانند با چه ملاكي جزو شهروندان پردرآمد قرار گرفته‌اند. از همين‌رو مي‌خواهند شاخص‌ها را اعلام عمومي كنند. ربيعي از 3ماه پيش تاكنون وعده حضور در تلويزيون براي اعلام شاخص‌هاي حذف را داده اما هنوز به وعده‌اش عمل نكرده است.

کد خبر 309137

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha