همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: شهرداری تهران برای مبارزه با مگس‌های سفید به سایر سازمان‌ها کمک می‌کند اما مسئول اجرای وظایف وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مرتبط با بخش محیط زیست نیست.

 قالیباف: شهرداری تهران مسئول اجرای وظایف سازمان ها در زمینه محیط زیست نیست

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از 200 دستگاه اتوبوس دوکابین و ورود اتوبوس‌های هیبریدی گفت: تمامی وظایف محیط زیستی بر عهده شهرداری نیست اما شهرداری تهران برای مبارزه با مگس‌های سفید اقدامات زیادی را با همکاری دانشگاه‌ها و سایر سازمان‌های مرتبط انجام داده است.

وی تصریح کرد: معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تاکنون اقدامات قابل توجهی با همکاری سازمان‌های مرتبط در راستای مقابله با پدیده مگس‌های سفید در سطح شهر انجام داده است.

قالیباف با بیان این که روش‌های جدیدی برای مقابله با سفیدبالک‌ها (مگس سفید) وجود دارد خاطر نشان کرد: باید از روش‌های بهتری برای از بین بردن این حشرات استفاده کنیم.

شهردار تهران با بیان این که برای مقابله با مگس سفید تجربیات خوبی به دست آورده‌ایم گفت: شهرداری تهران در این زمینه اقدامات زیادی انجام داده اما هنوز نیازمند انجام مطالعات بیشتری هستیم.

آیین بهره‌برداری از 200 دستگاه اتوبوس دوکابین و همچنین بکارگیری اتوبوس‌های هیبریدی در ناوگان حمل و نقل شهری تهران صبح امروز با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری تهران در بوستان ولایت برگزار شد.

کد خبر 309190

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha