دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

۵ جوان که متهم هستند در جریان جنایتی خونین جوان دیگری را به قتل رسانده‌اند وقتی فهمیدند پلیس در تعقیب‌شان است خود را تسلیم کردند.

متهمان

اولين برگ از اين پرونده روز دوم مهرماه با مراجعه فردي به كلانتري 116مولوي تشكيل شد. اين مرد گفت پسر 24ساله‌اش به نام محسن در خيابان ري در جريان درگيري با چند جوان ديگر مجروح و بعد از انتقال به بيمارستان جانش را از دست داده است. اعلام اين خبر كافي بود تا به دستور سيدسجاد منافي آذر، بازپرس جنايي پايتخت، تحقيقات افسران اداره دهم پليس آگاهي درباره اين جنايت آغاز شود. نخستين گام از تحقيقات بازجويي از شاهدان اين جنايت بود. يكي از آنها گفت: چند جوان مقابل پارك با يكديگر درگير شدند و درحالي‌كه هر دو طرف شمشير و قمه به‌دست داشتند ضرباتي را به يكديگر زدند تا اينكه يكي از آنها چندين ضربه به سينه، سر و بازو‌يش خورد و ضاربان هم فراري شدند.

اظهارات اين شاهد عيني در حالي بود كه دوربين مداربسته مجتمع تجاري كه در آن نزديكي بود نيز صحنه جنايت را ضبط كرده بود. بازبيني اين تصاوير كليد اين جنايت را به پليس داد و نشان داد ضاربان 5پسر جوان هستند كه همگي آنها از ساكنان منطقه امامزاده يحيي هستند. كارآگاهان خيلي زود براي دستگيري متهمان به مخفيگاه‌شان رفتند ولي آنها به مكان نامعلومي متواري شده بودند. با اين حال چند روز بعد آنها يكي‌يكي به اداره دهم پليس آگاهي رفتند و خودشان را تسليم كردند.

با اينكه متهمان دستگير شده بودند اما هنوز به‌درستي انگيزه آنها از ارتكاب اين جنايت معلوم نبود. تا اينكه بازجويي از آنها نشان داد مدتي قبل جواني به نام بهنام كه از ساكنان منطقه امامزاده يحيي است مزاحم يكي از بستگان يكي از متهمان به نام سليم شده بود و سليم هم براي انتقام‌جويي سراغ بهنام رفته و با او درگير شده بود اما اين پايان كار نبود چرا كه مقتول به نام محسن هم به طرفداري از بهنام با سليم درگير شده بود اما در اين درگيري مرگبار جانش را از دست داد.

سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: هرچند متهمان قصد داشتند ابتدا واقعيت را كتمان كنند اما تصاوير دوربين‌هاي مداربسته همه حقايق را مشخص كرد. به‌گفته وي هم‌اكنون متهمان با قرار قانوني در بازداشت به‌سرمي‌برند و تحقيقات از آنها ادامه دارد.

کد خبر 309528

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha