یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمپانی رویال شکسپیر یک برنامه‌ریزی مفرح تئاتری را برای خانواده‌های علاقه‌مند به تئاتر در کشور انگلستان تدارک دیده است که تا پیش از آغاز ایام کریسمس ادامه خواهد داشت.

شکسپیر

به گزارش مهر به نقل از سایت رسمی کمپانی رویال شکسپیر انگلستان، این کمپانی تئاتر برای ماه‌های اکتبر و نوامبر (آبان و آذر) و پیش از آغاز ایام کریسمس، برنامه‌های متنوع و مفرحی را برای خانواده‌های علاقه‌مند به تئاتر انگلستان در نظر و تدارک دیده است. برخی از این برنامه‌ها به شرح ذیل است:

  • ورک‌شاپ‌ها و برنامه‌های نمایشی

ورک‌شاپ خانوادگی «هنری پنجم»: این ورک‌شاپ مفرح خانوادگی به منظور ایجاد فضایی جذاب و در عین حال تئاتری برای تمامی اعضای خانواده‌های علاقه‌مند برگزار می‌شود که طی آن اعضای خانواده با روند بازیگری آشنا شده و در یک روز به تولید و ایفای نمایش «هنری پنجم» اثر ویلیام شکسپیر می‌پردازند.

ورک‌شاپ گریم‌های ترسناک: در این ورک‌شاپ گریمورهای با سابقه کمپانی به اعضای خانواده‌ها نحوه طراحی و ساخت زخم‌های و بریدگی‌های عمیق، خون‌ریزی‌های مصنوعی و چهره‌های ترسناک را آموزش می‌دهند.

​ورک‌شاپ خانوادگی «پیتر پن»: خانواده‌های در این ورک‌شاپ می‌توانند با روند تولید نمایش «پیتر پن» به عنوان یکی از تولیدات کمپانی رویال شکسپیر برای ایام کریسمس آشنا شوند و تحت آموزش کارشناسان کمپانی، با آشنایی با این اثر، نمایشی را به صورت یک روزه در فضایی مفرح تولید کنند.

ورک‌شاپ سخنرانی ویلیام شکسپیری: خانواده‌هایی که علاقه‌مند به ایراد یکی از مونولوگ‌ها یا سخنرانی‌های معروف شکسپیر در نمایشنامه‌های مطرح او به مانند بازیگران حرفه‌ای هستند، می‌توانند در این ورک‌شاپ نحوه بیان و ایراد این سخنرانی‌ها را یاد بگیرند. این آموزش در روندی مفرح و جذاب انجام می‌شود.

ورک‌شاپ مبارزه روی صحنه (شمشیربازی): این ورک‌شاپ ویژه به خانواده‌ها در فضایی هیجان‌انگیز، نحوه شمشیربازی روی صحنه را آموزش می‌دهد.

ورک‌شاپ بیان: در این ورک‌شاپ به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود که چگونه مانند بازیگران حرفه‌ای، صدا و بیان خود را پرورش دهند و روی صحنه از آن استفاده کنند. همچنین فرصتی در اختیار شرکت‌کنندگان در این ورک‌شاپ قرار داده می‌شود تا قسمت‌های کوتاهی از آثار شکسپیر را روی صحنه بیان و اجرا کنند.

ورک‌شاپ ساخت تصاویر کاغذی: این ورک‌شاپ برای اولین بار توسط کمپانی برگزار می‌شود و با استفاده از اساتید آسیایی مجرب در این حوزه، خانواده‌ها نحوه برش کاغذ و ساخت تصاویر و اشکال مختلف با کاغذ را یاد می‌گیرند.

کد خبر 310692

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha