مجرم سابقه‌دار پس از ربودن زنان و دختران پول‌ها و طلاهایشان را سرقت می‌کرد و وقتی موفق به اجرای نقشه شومش نمی‌شد، طعمه‌هایش را در بیابان رها می‌کرد.

متهم

تحقيقات پليس آگاهي تهران براي دستگيري اين مرد اواسط شهريورماه آغاز شد. نخستين شاكي دختر جواني بود كه مرد شيطان‌صفت به بهانه ازدواج او را فريب داده و پس از ربودن او، دست به سرقت پول‌ها و طلاهايش زده بود. او در تحقيقات به مأموران گفت: مدتي قبل با جواني به نام ناصر آشنا شدم و او به من پيشنهاد ازدواج داد. ناصر مي‌گفت كه مجرد است و وضعيت مالي خوبي دارد تا اينكه يك روز سوار بر پژو 206 به ديدنم آمد و خواست سوار ماشين شوم تا با هم حرف بزنيم.

من كه تازه با او آشنا شده بودم، سوار نشدم و در همين هنگام او پياده شد و به من حمله كرد و به زور مرا سوار ماشين كرد و به راه افتاد. او مرا به بيابان‌هاي اطراف تهران برد و درحالي‌كه وحشت كرده بودم، همه طلاها و پول‌هايم را گرفت و همانجا رهايم كرد و رفت.

  • پرونده‌هاي مشابه

با اين شكايت، تحقيقات كارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران براي شناسايي و دستگيري زورگير خشن شروع شد. در ادامه مأموران متوجه شدند كه چند شكايت مشابه ديگر نيز از مردي به نام ناصر كه با يك پژو206 سفيد به شكار طعمه‌هايش مي‌رفت ثبت شده است.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه در همه اين شكايت‌ها ناصر به بهانه ازدواج يا مسافركشي، دختران جوان را سوار خودروي خود كرده و پس از انتقال آنها به بيابان، همه پول‌ها و طلاهايشان را دزديده و وقتي موفق به اجراي نقشه شومش نشده، آنها را همانجا رها كرده است.

يكي از شاكيان گفت: تازه از محل كارم در اسلامشهر بيرون آمده بودم كه يك پژو206 سفيد مقابلم توقف كرد. تصور مي‌كردم كه مسافربر شخصي‌ است و سوار شدم اما در بين راه راننده تغيير مسير داد و به سمت جاده خاكي كه به بيابان‌هاي اطراف شهر منتهي مي‌شد، رفت.

وقتي اعتراض كردم با چاقو تهديدم كرد و گفت كه اگر سر و صدا كنم، مرا مي‌كشد. وقتي به محلي خلوت رسيديم، مرد جوان مرا به باد كتك گرفت و 600هزار تومان پول نقد و همه طلاهاي همراهم را سرقت كرد. او قصد آزار و اذيت مرا داشت اما در برابرش مقاومت كردم و وقتي موفق به اجراي نقشه‌اش نشد مرا در وضعيتي نامناسب در بيابان رها كرد و رفت. در آن لحظات شرايط وحشتناكي داشتم و سرانجام با كمك رهگذران توانستم لباس تهيه كنم و به خانه برگردم.

دختر جوان ديگري كه او هم در دام ناصر گرفتار شده بود مدعي بود كه مرد جوان به بهانه خواستگاري وي را فريب داده و پس از اينكه او را به بهانه تفريح سوار ماشين كرده به بيابان‌هاي اطراف تهران برده و همه 2ميليون تومان طلايي را كه همراهش بود، به سرقت برده است. اين دختر جوان نيز وقتي از انگيزه مرد شيطان‌صفت باخبر شده، در برابرش مقاومت كرده و متهم در شرايطي نامناسب او را در بيابان رها كرده بود.

  • سرنخ مهم

اطلاعاتي كه شاكيان درباره خودروي متهم و شماره پلاك آن در اختيار پليس قرار دادند، كارآگاهان را به مردي به نام مهدي، 30ساله رساند كه پيش از اين بارها به جرم زورگيري و اخاذي با چاقو، ضرب و جرح عمدي، شركت در نزاع دسته‌جمعي، سرقت و جعل عنوان دستگير شده و به زندان افتاده بود. محل زندگي اين مرد كه متاهل و داراي همسر و فرزند است در منطقه يافت‌آباد شناسايي شد و مأموران با كمين در اين محل، او را سوار بر خودروي پژو206 سفيدرنگ شناسايي كردند. مرد جوان وقتي در محاصره پليس قرار گرفت سعي كرد با رها كردن خودرو و درگيري با مأموران فرار كند اما موفق نشد و پس از دستگيري به اداره آگاهي منتقل شد.

سرهنگ احمـد نجفي، رئيس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران گفت: متهم وقتي در برابر شاكيان قرار گرفت، از سوي همه آنها شناسايي شد و به جرم خود اعتراف كرد. به گفته وي، از آنجا كه احتمال مي‌رود افراد ديگري نيز قرباني اين مرد شده باشند، قاضي پرونده مجوز انتشار عكس بدون پوشش چهره او را صادر كرده و شاكيان احتمالي مي‌توانند براي شكايت به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

کد خبر 310712

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha