۲ سارق که ماسک بهداشتی به‌صورت زده بودند با نقشه‌ای حساب‌شده ۶ کیلو طلای مرد جواهر فروش را سرقت کردند.

هفته گذشته مرد طلافروشي از يكي از شهرهاي شمالي كشور به تهران آمد تا طبق معمول با خريد چند كيلو طلا به شهرستان برگردد. او اما خبر نداشت كه اين بار حادثه‌اي شوم در انتظارش است. اين مرد بعد از خريد 6كيلو طلا و جواهر در دام 2 دزد موتور سوار گرفتار شد و درحالي‌كه به‌شدت هراسان بود راهي اداره پليس پايتخت شد تا به طرح شكايت بپردازد.

وي در توضيح ماجرا به مأموران چنين گفت: در شهرستان مغازه طلا و جواهرفروشي دارم و معمولا هرچند‌ماه يك‌بار براي خريد طلا به تهران مي‌آيم و براي خود و ديگر همكارانم طلا مي‌خرم و تحويلشان مي‌دهم. اين بار هم با اتوبوس مسافربري به تهران آمدم و به يكي از پاساژهاي طلا در بازار تهران رفتم. پس از خريد 6كيلو طلا پول آن را پرداخت كردم و وقتي از پاساژ بيرون آمدم، يك تاكسي به‌صورت دربستي كرايه كردم تا به ترمينال غرب بروم و به شهرمان برگردم.

وي ادامه داد: داخل تاكسي بودم كه راننده حوالي خيابان سينا و در مقابل بانكي توقف كرد و از من خواست چند لحظه داخل ماشين منتظر باشم تا او كار بانكي‌اش را انجام دهد. دقايقي بعد جواني كه سوار بر موتور بود و ماسك بهداشتي به‌صورت داشت با دست ضربه‌اي به شيشه خودرو زد.

به خيال اينكه سؤالي دارد شيشه را پايين كشيدم و همزمان جوان موتور سوار از من آدرسي پرسيد، وقتي به او گفتم كه اهل تهران نيستم ناگهان جوان ديگري از طرف ديگر خودرو در را باز كرد و با سرقت كيف مشكي‌رنگم كه همه 6كيلو طلا و جواهرات داخل آن بود، پا به فرار گذاشت.

همه‌‌چيز در يك چشم به هم زدن اتفاق افتاد و جوان سارق كه او هم ماسك بهداشتي به‌صورت داشت سوار موتور همدستش شد و هردو گريختند. آنجا بود كه متوجه شدم هردو با هم همدست بودند و يكي حواس مرا پرت كرد تا ديگري سرقت را انجام دهد. احتمالا آنها از وقتي طلاها را خريده بودم، در تعقيب من بودند. با ثبت اظهارات اين مرد، تيمي از كارآگاهان با دستور قاضي نصرتي بازپرس شعبه اول دادسراي ناحيه 34تهران مأمور رسيدگي به اين پرونده شدند تا با انجام اقدامات اطلاعاتي سارقان حرفه‌اي 6كيلو طلا را شناسايي و دستگير كنند.

کد خبر 310714

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha